H Covid-19 σταματά την παραγωγή και αγωνιστικών αυτοκινήτων (vid)
Η παγκόσμια πανδημία του κορωνοϊού δεν λέει να μας αφήσει, με τις επιπτώσεις να επεκτείνονται σε κάθε πιθανό τομέα. Όπως είναι εδώ και καιρό γνωστό, η έλλειψη ημιαγωγών έχει επηρεάσει σημαντικά την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων, έχοντας κατ’ επέκταση και επηρεάσει αρνητικά και τις πωλήσεις.
Όμως το πρόβλημα δεν σταματά εκεί. Τον περασμένο Αύγουστο, ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Αντρέα Άνταμο, έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου στο περιθώριο της παρουσίασης του νέου i20 N Rally2. Συγκεκριμένα, τόνιζε πως η κορεάτικη ομάδα είχε αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις σε ότι αφορούσε στα υλικά, εστιάζοντας φυσικά στους ημιαγωγούς αλλά παράλληλα, σε υλικά όπως το αλουμίνιο και ο χάλυβας.
Να που το καμπανάκι έγινε καμπάνα και βαράει δυνατά. Με κάθε επισημότητα λοιπόν, η Skoda Motorsport ανακοίνωσε πως σηκώνει χειρόφρενο στην παραγωγή του αγωνιστικού Fabia Rally2 evo!
Τη σχετική ανακοίνωση την οποία μοιράστηκε το έγκυρο dirtfish.com συνυπογράφουν ο επικεφαλής της Škoda Motorsport, Μίχαλ Χράμπανεκ, με τον επικεφαλής του Customer program, Νταβίντ Γιαρές.
Αυτή έλεγε: «Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει επί της παρούσης η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, σε ότι αφορά στις αλυσίδες τροφοδοσίας, πράγμα που οφείλεται στην πανδημία της Covid, δυστυχώς επηρεάζουν και τα αγωνιστικά προγράμματα. Παρότι καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια, η έλλειψη εξαρτημάτων καθιστά την παραγωγή νέων αυτοκινήτων εξαιρετικά δύσκολη και, σε κάποιες περιπτώσεις, αδύνατη. Οι δυσκολίες αυτές, έχουν αντίκτυπο και στις παγκόσμιες πωλήσεις και τη διανομή των ανταλλακτικών για τα αγωνιστικά μας αυτοκίνητα, μιας και έχουν βρει νέους κατόχους περισσότερες από 400 μονάδες. Στοχεύοντας στο να εξασφαλίσουμε πως θα παρέχουμε την απαιτούμενη φροντίδα στους υπάρχοντες πελάτες μας, αναγκαστήκαμε να πάρουμε τη δύσκολη απόφαση να διακόψουμε την παραγωγή νέων αυτοκινήτων. Παράλληλα, με άμεση ισχύ, μετά λύπης δεν μπορούμε να δεχθούμε άλλες παραγγελίες για νέα αυτοκίνητα».
Ένα ερώτημα είναι τι θα γίνει με όσους έχουν παραγγείλει αυτοκίνητα που ακόμα δεν έχουν λάβει. Και δεν είναι λίγοι αφού το Skoda Fabia είναι ένα από τα πλέον αγωνιστικά οχήματα των τελευταίων ετών και είδαμε και στο πρόσφατο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, πως υπήρχαν πολλές συμμετοχές με το συγκεκριμένο μοντέλο.
Μία Fabia κέρδισε στην κατηγορία WRC2 με τον Αντρέας Μίκελσεν, μία Fabia κέρδισε στην κατηγορία WRC3 με τον Καγιετάν Καγιετάνοβιτς, το ίδιο αυτοκίνητο οδηγούσε και ο ταχύτερος Έλληνας στο φετινό αγώνα, Γιώργος Κεχαγιάς. Μάλιστα, το Gazzetta είχε την ευκαιρία να βιώσει τις δυνατότητες του εν λόγω μοντέλου, σε μία βόλτα υψηλών ταχυτήτων στο δεξί μπάκετ, με οδηγό τον ταλαντούχο οδηγό, την οποία μπορείτε να δείτε στο παρακάτω video.
Το 2014 παρουσιάστηκε εναρμονισμένο στο πλαίσιο της κατηγορίας R5, πλέον ως Rally2 evo ενώ το 2022 αναμένεται νέα έκδοση. Την οποία ουδείς ξέρει αν τελικά θα τη δούμε βάσει χρονοδιαγράμματος.
Φωτογραφίες: On Sale Rally Team
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!