H Red Bull εντόπισε ρωγμές στις πίσω αεροτομές πριν τη μάχη της pole (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
H Red Bull εντόπισε ρωγμές στις πίσω αεροτομές πριν τη μάχη της pole (vid)
Φερστάπεν και Πέρεζ είχαν έναν επιπλέον πονοκέφαλο κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών στο Μεξικό.

Μπορεί η Red Bull Racing να πήγε στο Μεξικό και το Autodromo Hermanos Rodriguez ως το απόλυτο φαβορί, ωστόσο οι κατατακτήριες δοκιμές του δέκατου-όγδοου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, δεν κύλησαν βάσει πλάνου.

Οι Mercedes έκαναν το πρώτο φετινό τους 1-2 με τον Βάλτερι Μπότας στην pole position, ενώ οι «ταύροι» περιορίστηκαν στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης, με τους γύρους τους στο φινάλε ουσιαστικά να καταστρέφονται μετά το λάθος του προπορευόμενου Γιούκι Τσουνόντα της «αδελφής» Scuderia AlphaTauri.

 

Όμως αυτός δεν ήταν ο μοναδικός πονοκέφαλος για την Αυστριακή ομάδα. Στα αρχικά στάδια των κατατακτήριων δοκιμών, η τηλεοπτική κάλυψη εντόπισε τους μηχανικούς της να δουλεύουν πυρετωδώς στις πίσω αεροτομές των RB16B των Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ. Μάλιστα χρησιμοποίησαν αρκετή… προηγμένη μονωτική ταινία – μία πολύ απλή λύση που τόσο συχνά βλέπουμε σε έναν κόσμο που αποτελεί επιτομή της τεχνολογίας.

Ο Ολλανδός οδηγός μίλησε για το συμβάν στη συνέντευξη Τύπου μετά τις κατατακτήριες και παραδέχθηκε πως η ομάδα του είχε εντοπίσει ρωγμές στις αεροτομές μετά το FP3, όπως ακριβώς είχε συμβεί και στο αντίστοιχο χρονικό σημείο στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

«Είχαν ρωγμές μετά το FP3, τα οποίες έπρεπε να κλείσουμε. Στο ξεκίνημα των κατατακτήριων ήταν σαν καινούριες», είπε ο 23χρονος που στη συνέχεια παραδέχθηκε πως δεν ήταν αυτός ο λόγος που έχασε την pole: «Δεν νομίζω να είχε καμία σχέση με το τελικό αποτέλεσμα. Όμως φυσικά θα κοιτάξουμε τα δεδομένα και θα αξιολογήσουμε την κατάσταση».

Max Verstappen

Λόγια που αποκτούν ιδιαίτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής μετάδοσης του Sky Sports, ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, είχε αρνηθεί την ύπαρξη ρωγμών.

Ο Φερστάπεν εντόπισε και το γιατί η ομάδα του δεν ήταν όσο ανταγωνιστική περίμενε την κρίσιμη στιγμή: «Ήμασταν αργοί και είχαμε τραγικά επίπεδα πρόσφυσης στο Q3. Η τελευταία μου προσπάθεια ήταν καλή γιατί βρήκα καλύτερο “παράθυρο” θερμοκρασίας λειτουργίας των ελαστικών. Δεν ήταν αυτό που θέλαμε και δεν είχε καμία σχέση με το πως απέδιδε το μονοθέσιο σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Άρα είναι ένα μυστήριο. Όμως στον αγώνα θα έχουμε κυρίως άλλης γόμας ελαστικά άρα περιμένω η ισορροπία να βελτιωθεί ξανά».

Το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού αρχίζει στις 21.00 ώρα Ελλάδας. Όπως πάντα, 15 λεπτά νωρίτερα θα αρχίσει το LIVE του Gazzetta, που θα σας μεταφέρει γύρο προς γύρο όλα όσα συμβαίνουν στον αγώνα, παρασκήνιο, σχολιασμό, εικόνες και video από τη δράση στην πίστα.

Gazzetta Live Mexico 2021

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!