Το σκέφτεται η Nissan για υβριδικό GT-R
Σε πείσμα των καιρών της ηλεκτροκίνησης, η Nissan σκέφτεται να διατηρήσει στη ζωή το θρυλικό της GT-R έστω και μέσω υβριδικού συστήματος κίνησης. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Προέδρου της Nissan Μακότο Ουτσίντα, ο ιαπωνικός κολοσσός ψάχνει τον κατάλληλο τρόπο να συνεχίσει το μύθο του θρυλικού αυτοκινήτου χωρίς να αλλοιώσει το DNA του που είναι ξεκάθαρα αγωνιστικό.
Αυτό λοιπόν που είναι πολύ πιθανό να έχουμε ως νέο GT-R, το λεγόμενο R36, είναι μια υβριδική έκδοση. Ο V6 κινητήρας των 3.8 λίτρων, που έχει γίνει πλέον συνώνυμος με το αυτοκίνητο τα τελευταία 14 χρόνια, θα παραμείνει έως ένα βαθμό στη θέση του και θα συνεργαστεί με ένα ηλεκτροκινητήρα του οποίου τα χαρακτηριστικά ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστά. Το 2015 η Nissan είχε πειραματιστεί σε έναν υβριδικό V6 κινητήρα 3.0 λίτρων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής ο οποίος ίσως να αποτελέσει το νέο μηχανικό σύνολο του αναβαθμισμένου GT-R.
Το Z το οποίο πρόσφατα παρουσίασε η Nissan και ήρθε να αντικαταστήσει το 370Z είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα V6 3.0 λίτρων τούρμπο κινητήρα απόδοσης 400 ίππων. Αυτός ίσως αποτελέσει τη βάση του νέου GT-R ωστόσο θα πρέπει η ισχύς να ξεπερνάει τους 600 ίππους για να μπορέσει να σταθεί στο ύψος των επιδόσεων του GT-R.
Εκτός όμως από την υβριδική καρδιά του, το ανανεωμένο GT-R36 αναμένεται να ακολουθεί μια πιο ρετρό αισθητική στον σχεδιασμό του. Οι άνθρωποι της Nissan αποκάλυψαν πως θα πάρουν έμπνευση από το θρυλικό GT-R32 του 1990 κάτι που σημαίνει ότι θα έχει μεγάλες ευθείες γραμμές χωρίς πολλές καμπύλες. Αν καταφέρει η Nissan να βγάλει σε υβριδική έκδοση το νέο GT-R τότε είναι πολύ πιθανό να το ξαναδούμε στην Ευρώπη, αν δεν το κάνει όμως, τότε θα πρέπει να αποχαιρετήσουμε το εικονικό αυτό μοντέλο το οποίο θα μείνει ως αποκλειστικό όχημα πίστας. Ο εξηλεκτρισμός θα σώσει το αγαπημένο GT-R!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!