Η Yamaha αναβαθμίζει την κορυφαία της MT-10 για το 2022
Έχουν περάσει αρκετά χρόνια, σχεδόν πέντε, από την τελευταία φορά που η Yamaha ασχολήθηκε σοβαρά με το κορυφαίο της γυμνό μοντέλο MT-10. Η μοτοσικλέτα για το 2022 δέχεται επιτέλους την φροντίδα του ιαπωνικού εργοστασίου και αναβαθμίζεται σε όλους τους τομείς προκειμένου να ριχτεί ξανά στη σκληρή μάχη των Hyper Naked μοτοσικλετών.
Οι αλλαγές στο νέο MT-10 αρχίζουν από την εξωτερική εμφάνιση η οποία φρέσκια χωρίς να χάνει τα βασικά χαρακτηριστικά της σειράς MT. Η Yamaha είχε αφαιρετική διάθεση για το 2022, αφήνοντας τα μηχανικά μέρη να φανούν καλύτερα, μικραίνοντας παράλληλα τις διαστάσεις της μοτοσικλέτας. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι πλέον στρογγυλοί προβολείς οι οποίο συνοδεύονται από DRL φώτα ημέρας με χαρακτηριστική "υπογραφή". Στο πίσω μέρος η Yamaha είναι πιο μαζεμένη με μικρότερο φωτιστικό σώμα, ενώ το κάλυμμα του ρεζερβουάρ διαθέτει νέας σχεδίασης αεραγωγούς.
Σημαντική δουλειά έχει γίνει στο κομμάτι του κινητήρα για το νέο MT-10. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 998 κ.εκ. CP4 είναι πλέον εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro5, έχοντας αυξημένη ισχύ και ροπή. Οι ρυθμίσεις ψεκασμού έχουν αναβαθμιστεί, για ακόμα υψηλότερο επίπεδο γραμμικής ροπής μεταξύ των 4.000 και των 8.000 σ.α.λ., ενώ η σχεδίαση των συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής έχει τροποποιηθεί επίσης. Το σύστημα εξάτμισης είναι καινούριο από τιτάνιο για μείωση βάρους και βαθύτερο ήχο.
Το πακέτο των ηλεκτρονικών έχει αναβαθμιστεί επίσης και πλέον διαθέτει ότι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η Yamaha. Ο έλεγχος του γκαζιού είναι ηλεκτρονικός με έναν ιδιαίτερο αισθητήρα θέσης για ακόμα καλύτερο έλεγχο. Το MT-10 είναι εξοπλισμένο με μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU 6 αξόνων η οποία μαζί με την ECU ελέγχει το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης με ευαισθησία στις κλίσεις, το σύστημα φρένου του κινητήρα, το σύστημα ελέγχου της σούζας, το σύστημα ελέγχου ολίσθησης και το ABS στροφής. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι η μοτοσικλέτα διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και τέσσερις επιλογές οδήγησης.
Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις έχουν μικρές αλλαγές, ενώ στα φρένα καινούρια είναι η ακτινική τρόμπα της Brembo η οποία αυξάνει τη δύναμη πέδησης στους δυο δίσκου 320mm εμπρός. Η Yamaha επέλεξε τα ελαστικά Bridgestone Battlax S22 ως πρώτης τοποθέτησης τα οποία παρέχουν κορυφαία πρόσφυση και αίσθηση στην γρήγορη οδήγηση. Η νέα Yamaha MT-10 θα είναι διαθέσιμη από τον Φεβρουάριο του 2022, ενώ αναμένουμε την τιμή του.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!