Ιταλική F4: Τρεις αγώνες, 34 κερδισμένες θέσεις για Μαρκογιάννη

Πάνος Σεϊτανίδης
Ιταλική F4: Τρεις αγώνες, 34 κερδισμένες θέσεις για Μαρκογιάννη
Ο Έλληνας οδηγός έκλεισε τη σεζόν του 2021 με θετικές εμφανίσεις στην πίστα της Μόντσα.

Το φετινό πρωτάθλημα της Ιταλικής Formula 4 powered by Abarth αποτελεί πλέον παρελθόν, μετά από μία συναρπαστική σεζόν, με αγώνες γεμάτους θέαμα. Πρωταγωνιστές σε αυτούς ήταν 35 οδηγοί από 17 χώρες, τα κορυφαία ταλέντα του μηχανοκίνητου αθλητισμού που μέσω αυτού του ανταγωνιστικού θεσμού, ξεκινούν το «ταξίδι» της αναρρίχησης στα σκαλοπάτια του κόσμου των αγώνων μονοθεσίων.

Ανάμεσά τους και ένας Έλληνας, ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης, που στο φινάλε του 2021, στη θρυλική πίστα της Μόντσα, πρόσθεσε τρεις ακόμα δυναμικές εμφανίσεις στο ενεργητικό του - με πληθώρα κερδισμένων θέσεων. Είχε μάλιστα τέτοιο αγωνιστικό ρυθμό, που αν είχε καλύτερα πλασαρίσματα στο grid, θα μπορούσε να έχει βρεθεί πολύ ψηλότερα στην κατάταξη.

​Georgis Markogiannis

Συνεχίζοντας το μοτίβο του Red Bull Ring όπου είχε κάνει την καλύτερή του εμφάνιση στο θεσμό όπου γεννιούνται οι θρύλοι, ο 17χρονος Έλληνας κέρδισε διψήφιο αριθμό θέσεων και στους τρεις αγώνες της πίστας του ιταλικού Βορρά, τους οποίους είχατε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε live μέσα από τις σελίδες του Gazzetta.

 

Οι πρώτοι δύο αγώνες έγιναν με στεγνό οδόστρωμα. Στον πρώτο ο Μαρκογιάννης εκκίνησε 33ος αλλά το εντυπωσιακό του ξεκίνημα τον έφερε σύντομα στην 20άδα. Ήταν όμως άτυχος καθώς μία σύγκρουση προπορευόμενων μονοθεσίων, έφερε στο διάβα του στο πρώτο chicane μία σπασμένη εμπρός πτέρυγα. Αυτή κόλλησε κάτω από τη δική του, πράγμα που έκανε την αλλαγή κατεύθυνσης δύσκολη υπόθεση και τον έφερε στην αμμοπαγίδα. Όμως συνέχισε και παρότι έπεσε πάλι στην ουρά, αντεπιτέθηκε εκ νέου και τελικά είδε την καρό σημαία 23ος.

Georgis Markogiannis

Στον δεύτερο αγώνα κέρδισε συνολικά δώδεκα θέσεις – αυτή τη φορά δίχως ιδιαίτερα απρόοπτα, σε έναν αγώνα όπου μπήκε και έμεινε στη 20άδα.

Αντίστοιχα, στην τελευταία μάχη στο «Ναό της Ταχύτητας», πήρε πάλι δώδεκα θέσεις. Αυτή τη φορά με την πίστα ακόμα βρεγμένη από τη βροχή που είχε προηγηθεί και τον Έλληνα οδηγό να ρισκάρει τοποθετώντας σλικ ελαστικά. Ρίσκο που βγήκε κι αν η πίστα είχε στεγνώσει και με λίγο πιο γοργούς ρυθμούς, θα του επέτρεπε να βρεθεί και ακόμα ψηλότερα.

​Georgis Markogiannis

Ο ταλαντούχος οδηγός είπε σχετικά: «Παρακολουθώντας τους αγώνες άλλων κατηγοριών πριν από τον τρίτο αγώνα, η ασφαλέστερη επιλογή ήταν τα βρόχινα ελαστικά. Ωστόσο, αποφάσισα να ρισκάρω, δοκιμάζοντας την πρόσφυση του μονοθεσίου με σλικ κατά την διάρκεια του γύρου εξόδου από τα pit, όπου είχα την χρονική άνεση να αξιολογήσω τις συνθήκες της πίστας, αλλά συνάμα και χρόνο (3-4 λεπτά) σε περίπτωση που χρειαζόταν να αλλάξω σε ελαστικά βροχής. Τελικά αποδείχθηκε ότι το πλεονέκτημα που είχαν τα βρόχινα στους πρώτους γύρους αντισταθμιζόταν με την έλλειψη τελικής ταχύτητας στους τελευταίους. Δεν μετάνιωσα για την απόφασή μου, ωστόσο θεωρώ ότι επειδή εκκινούσα στις πίσω θέσεις, θα ήταν προτιμότερο να έχω το πάνω χέρι στους πρώτους γύρους όπου θα μπορούσα να κερδίσω περισσότερες θέσεις γρηγορότερα».

​Georgis Markogiannis

Ιταλική Formula 4 Powered by Abarth
Γύρος 7, Autodromo di Monza

Αγώνας 1
Grid: 33, Τερματισμός: 23
Αγώνας 2
Grid: 31, Τερματισμός: 19
Αγώνας 3
Grid: 30, Τερματισμός: 18

​Georgis Markogiannis

Μετά την τριπλή πρόκληση στην ιταλική πίστα, ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης επικεντρώνεται πάλι στο ρόλο του μαθητή Γ’ Λυκείου, με το νου στην επόμενη αγωνιστική σεζόν!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!