Η Ducati παρουσίασε την Streetfighter V2 του 2022 (vid)
Ένα από τα μοντέλα της Ducati που αποτέλεσε την μεγαλύτερη έκπληξη από άποψη πωλήσεων τα τελευταία δύο χρόνια ήταν αδιαμφισβήτητα η Streetfighter V4. Το γυμνό «όνειρο» της ιταλικής φίρμας κέρδισε πολλούς φανατικούς θαυμαστές και έφτασε να κοντράρει το Multistrada V4 σε πωλήσεις, ιδιαίτερα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020. Η Ducati, θέλοντας να διατηρήσει την πολύ επιτυχημένη συνταγή του γυμνού μοντέλου της, παρουσίασε την μικρότερη έκδοση του Streetfighter την οποία ονόμασε V2. Όπως δηλαδή έκανε με το Multistrada πριν από μερικές εβδομάδες παρουσιάζοντας την έκδοση V2, έτσι έκανε και με το Streetfighter δίνοντας συγκεκριμένη ταυτότητα στη νέα γενιά δικύλινδρων μοτοσικλετών της.
Η Streetfighter V2 δεν είναι μια μοτοσικλέτα η οποία σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί. Ουσιαστικά είναι μια Panigale V2 η οποία απαλλάχτηκε από τα φέρινγκ, της τοποθέτησαν ψηλό τιμόνι και έγινε πιο φιλική στη χρήση δρόμου προκειμένου να μπορεί να την απολαύσει ο αναβάτης καθημερινά. Σχεδιαστικά η μοτοσικλέτα είναι πανομοιότυπη με την μεγαλύτερη Streetfighter V4, έχοντας αιχμηρή ουρά στο πίσω μέρος, LED φωτιστικά σώματα εμπρός με την χαρακτηριστική "υπογραφή" στα DRL φώτα ημέρας, ενώ είναι ελαφρώς μικρότερη σε διαστάσεις σε σχέση με τη "μεγάλη αδερφή".
Ο κινητήρας προέρχεται από την Panigale V2. Πρόκειται για τον δικύλινδρο L2 Superquadro των 955 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 153 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 101,5Nm ροπής στις 9.000 σ.α.λ. Είναι ελαφρώς πιο αδύναμος από την έκδοση της Panigale V2, ωστόσο έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να προσφέρει περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η μοτοσικλέτα συνεργάζεται με ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών της Ducati με σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης με ευαισθησία στις κλίσεις, σύστημα ελέγχου της ανύψωσης του εμπρός τροχού, ABS στροφής στα φρένα, τρία προγράμματα οδήγησης Road, Wet, Sport και τρεις επιλογές στην απόκριση του κινητήρα.
Όλα τα συστήματα ελέγχονται από την κεντρική μονάδα ελέγχου της μοτοσικλέτας και μονάδα αισθητήρων IMU το οποίο ελέγχει και το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Από την έγχρωμη οθόνη TFT 4,3 ιντσών μπορεί ο αναβάτης να ελέγξει όλες τις παραμέτρους της μοτοσικλέτας, ενώ προσφέρεται και σύστημα συνδεσιμότητας της Ducati. Το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και τα φρένα έρχονται και εκείνα από την Panigale V2. Οι αναρτήσεις είναι της Showa και της Sachs, τα φρένα είναι της Brembo, ενώ το αλουμινένιο πλαίσιο συνεργάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι. Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι μόλις 178 κιλά, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα κορυφαία Pirelli Diablo Rosso IV, πάνω στα οποία έχει στηθεί η μοτοσικλέτα.
Η Ducati προσφέρει στον προαιρετικό εξοπλισμό της Streetfighter V2, αεροδυναμικά φτερά τα οποία προσφέρουν κάθετη δύναμη 27 κιλών σε ταχύτητα 265Km/h. Επίσης, μπορεί κάποιος να επιλέξει και σύστημα εξάτμισης της Akrapovic το οποίο ανεβάζει την ισχύ στους 157 ίππους και μειώνει το βάρος κατά 7 κιλά! Το γυμνό ιταλικό μοντέλο αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!