Μετράει αντίστροφα η Audi για το Ράλι Ντακάρ 2022 (vid)

Κώστας Παστρίμας
Μετράει αντίστροφα η Audi για το Ράλι Ντακάρ 2022 (vid)
Πενήντα ημέρες απέμειναν πριν το ηλεκτρικό Audi RS Q e-tron ανέβει τη ράμπα εκκίνησης του Ράλι Ντακάρ στη Σαουδική Αραβία.

Από τη στιγμή που η Audi αποφάσισε ότι θα πάρει μέρος στον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου, το Ράλι Ντακάρ, έχει ξεκινήσει εντατική δουλειά προκειμένου να είναι έτοιμη για τις 2 Ιανουαρίου 2022. Βρισκόμαστε πενήντα μέρες πριν τη μεγάλη πρόκληση και αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει, με τα αγωνιστικά Audi RS Q e-tron να έχουν ολοκληρώσει μεγάλο μέρος των δοκιμών, σε συνθήκες αντίστοιχες με αυτές που θα συναντήσουν στη Σαουδική Αραβία.

audi

Η Audi Sport έχει βάλει όλη της την τεχνογνωσία πάνω στο αγωνιστικό RS Q e-tron καθώς δεν είναι απλά ακόμα ένα τετράτροχο που θα πάρει μέρος στο σκληρό Ντακάρ. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω, την μπαταρία υψηλής τάσης με τον μετατροπέα ενέργειας, που διαθέτει μία άλλη μονάδα ελέγχου (MGU) με τεχνολογία από την Formula Ε και τον βενζινοκινητήρα TFSI, σε ρόλο γεννήτριας, με τεχνολογία από το DTM.

audi

 

Έχουμε να κάνουμε δηλαδή με ένα τεχνολογικά προηγμένο όχημα το οποίο θα έρθει αντιμέτωπο με δύσκολες συνθήκες όπως ζέστη, άμμο, πέτρες και υψομετρικές διαφορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Audi RS Q e-tron διαθέτει έξι συστήματα ψύξης για να μπορέσει να φέρει εις πέρας τον αγώνα, ενώ το μήκος των καλωδιώσεων σε όλα τα συστήματα φτάνει τα τέσσερα χιλιόμετρα!

audi

Η Audi Sport έχει πάρει στοιχεία από πολλά αγωνιστικά τμήματα, όπως το σωληνωτό πλαίσιο από το DTM, το χυτό πλαίσιο από ανθρακονήματα των αυτοκινήτων Le Mans, αλλά και των μονοθεσίων της Formula E. Όλα αυτά συνέθεσαν ένα ασφαλές πλαίσιο για τις μπαταρίες οι οποίες ακόμα και σε εκτεταμένη ζημιά μπορούν να αντικατασταθούν στη διάρκεια του σέρβις στη βραδινή ανασυγκρότηση. Το δάπεδο διαθέτει τριπλή προστασία από κρούσεις και διάτρηση έχοντας πάχος 54 χιλιοστά.

audi

Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει λοιπόν πριν οι Στεφάν Πετερανσέλ, Κάρλος Σάινθ και Ματίας Έκστρομ, μαζί με τους συνοδηγούς τους Εντουάρ Μπουλανζέ, Λούκας Κρουζ και Εμίλ Μπέργκβιστ βρεθούν στη ράμπα εκκίνησης στις 2 Ιανουαρίου για το Ράλι Ντακάρ του 2022.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!