Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Volkswagen T-Roc
Με φρέσκο σχεδιασμό, καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης και πολυάριθμες ψηφιακές υπηρεσίες, η Volkswagen συνεχίζει την ιστορία του compact crossover μοντέλου της. Το Volkswagen T-Roc ανανεώθηκε για το 2022 και η ενημέρωση εκτείνεται σε ολόκληρη τη σειρά των εκδόσεων, συμπεριλαμβανομένων των T-Roc R και T-Roc Cabriolet.
Μια σειρά αλλαγών έχουν γίνει στην μπροστινή όψη του T-Roc. Αυτό περιλαμβάνει την τοποθέτηση ανασχεδιασμένων προβολέων που συνδέονται με μια ράβδο φωτός που εκτείνεται κατά μήκος της μάσκας για μοντέλα εξοπλισμένα με τους προαιρετικούς matrix προβολείς. Η Volkswagen εξόπλισε το δημοφιλές T-Roc με κάθετους προβολείς ομίχλης. Οι αξιοσημείωτες αλλαγές συνεχίζονται στο πίσω μέρος με τα πίσω LED φώτα που διαθέτουν πλέον σκούρα κρύσταλλα. Ο πίσω προφυλακτήρας έχει επίσης τροποποιηθεί. Μια σειρά από νέας σχεδίασης τροχούς διαστάσεων από 16 έως και 19 ιντσών έχουν προστεθεί στην γκάμα. Αυτό που κάνει το T-Roc R να ξεχωρίζει είναι οι μοναδικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, οι μαύροι προβολείς, τα κατακόρυφα φώτα ημέρας, οι ζάντες αλουμινίου Jerez 18 ιντσών, τα ασημί καλύμματα των καθρεπτών, η αεροτομή στην πίσω πόρτα και μια εξάτμιση Akrapovic που είναι διαθέσιμη στον έξτρα εξοπλισμό.
Σημαντική ανανέωση έχει γίνει και στο εσωτερικό του T-Roc. Μεταξύ των βασικών αλλαγών είναι η τοποθέτηση ενός ταμπλό μαλακής αφής που αντικαθιστά το σκληρό πλαστικό ταμπλό του προηγούμενου μοντέλου. Υπάρχει επίσης ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων 8 ιντσών και μια οθόνη infotainment διαθέσιμη σε 6,5, 8 και 9,2 ίντσες. Η οθόνη infotainment υποστηρίζει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Η VW έχει επίσης τοποθετήσει το T-Roc του 2022 με το ίδιο τιμόνι με το VW Golf.
Νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας έχουν εισαχθεί με το σύστημα IQ.Drive Travel Assist που περιλαμβάνει προσαρμοζόμενο cruise control και βελτιωμένα συστήματα μπροστινής υποβοήθησης και υποβοήθησης λωρίδας. Ένα σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης παρέχεται επίσης στάνταρ.
Δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κινητήρια σύνολα. Ως εκ τούτου, το βασικό μοντέλο διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 1,0 λίτρου με 110 ίππους, ενώ υπάρχει και ο γνωστός τετρακύλινδρος TSI των 1,5 λίτρων με 150 ίππους. Και τα δύο μοντέλα είναι προσθιοκίνητα. Ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή ένα DSG 7 σχέσεων στέλνει την κίνηση στον εμπρός άξονα. Διατίθεται επίσης ένας TSI 2,0 λίτρων με τετρακίνηση 4Motion και 190 ίππους, καθώς και ένα ζευγάρι τετρακύλινδρων κινητήρων turbo-diesel 2,0 λίτρων με 115 ίππους (FWD) και 150 ίππους (4Motion) αντίστοιχα.
Η «ναυαρχίδα» T-Roc R είναι παίρνει κίνηση από ένα τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 2,0 λίτρων με 296 ίππους και 400 Nm ροπής.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!