Αναβαθμισμένο το Yamaha Tenere 700 για το 2022 (vid)
Η Yamaha είχε σε περίοπτη θέση στο περίπτερό της στην έκθεση EICMA 2021 το νέο της Tenere 700. Το μεσαίο adventure μοντέλο το οποίο ουσιαστικά δημιούργησε τη συγκεκριμένη κατηγορία έρχεται με ουσιαστικές αναβαθμίσεις για το 2022 χωρίς να επηρεαστεί ο δυναμικός χαρακτήρας του στις εντός και εκτός δρόμου αναζητήσεις.
Στο κομμάτι του κινητήρα η Yamaha συνεχίζει να εμπιστεύεται τη δοκιμασμένη λύση του δικύλινδρου σε σειρά CP2 συνόλου των 689 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 72,4 ίππους και 68Nm ροπής. Το πλαίσιο είναι καινούριο, πιο ελαφρύ, από ατσάλι το οποίο βοηθάει πολύ στην ανάλαφρη αίσθηση στην άσφαλτο και στο χώμα. Στις αναρτήσεις δεν έχουμε αλλαγές με το ανεστραμμένο πιρούνι της KYB εμπρός 43mm να συνεργάζεται με ένα ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ πίσω. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 282mm εμπρός και έναν δίσκο 245mm πίσω με ABS το οποίο απενεργοποιείται κατά βούληση από τον αναβάτη.
Νέας σχεδίασης είναι η σέλα η οποία είναι πιο λεπτή με καλύτερη εργονομία, ενώ το εμπρός φωτιστικό σώμα αποτελείται από τέσσερις προβολείς θυμίζοντας περισσότερο το Rally. οι τροχοί είναι ακτινωτοί με 21 ιντσών ζάντα εμπρός και 18 ιντσών πίσω, ενώ το ρεζερβουάρ έχει νέα σχεδίαση και μεγαλύτερη χωρητικότητα στα 16 λίτρα. Νέα είναι και η ζελατίνα για καλύτερη προστασία από τον άνεμο όπως και το κωνικό τιμόνι το οποίο βοηθάει πολύ στις εκτός δρόμου εξορμήσεις.
Το νέο Tenere 700 έρχεται για το 2022 σε τρεις χρωματισμούς, λευκό/κόκκινο, μπλε και μαύρο, ενώ συνοδεύεται από πλούσια λίστα αξεσουάρ όπως εξάτμιση Akrapovic, βαλίτσες υφασμάτινες αλλά και αλουμινένιες και πολλά ακόμα. Στην EICMA η Yamaha είχε φέρει και ένα πολύ ιδιαίτερο πρωτότυπο Tenere, το Raid Prototype το οποίο είναι εξοπλισμένο με ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης της Akrapovic, ειδικό φίλτρο αέρα, μεγαλύτερο ψυγείο, καλύμματα σε αντλία νερού και συμπλέκτη. Οι αναρτήσεις είναι ενισχυμένες με 48mm πιρούνι εμπρός, φρένα με δίσκους 300mm και ενισχυμένες δαγκάνες.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!