Αποκαλύφθηκε η BMW XM με 750 ίππους (vid)
Η BMW προχώρησε σε μια πολύ μεγάλη αποκάλυψη με την XM των 750 ίππων. Το υβριδικό μοντέλο είναι το πρώτο SUV του τμήματος M και μάλιστα έγινε μόλις το δεύτερο μοντέλο στην ιστορία της γερμανικής φίρμας μετά την M1 που θα κυκλοφορίσουν αποκλειστικά από το τμήμα Μ. Μπορεί να βρίσκεται ακόμα σε πρωτότυπη μορφή, όμως η BMW αποκάλυψε πως το μοντέλο παραγωγής θα βρίσκεται πολύ κοντά σε αυτό που βλέπουμε τώρα.
Η BMW XM θα διατήθεται μόνο σε plug-in υβριδική έκδοση. Συνδυάζει έναν V8 κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 750 ίππους και μέγιστη ροπή 1.000 Nm ροπής. Επομένως, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της BMW M στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων δείχνει το δρόμο για το μέλλον της μάρκας. Επιπλέον η BMW αποκάλυψε πως η XM έχει ως και 80 χλμ αυτονομία.
Ο CEO της BMW M, Φρανσίσκους Βαν Μιλ μίλησε για τη νέα BMW XM: «Το BMW Concept XM επαναπροσδιορίζει πλήρως την κατηγορία αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Υπογραμμίζει την ικανότητα της BMW M GmbH να ανατρέπει τα καθιερωμένα και να ανοίγει νέους ορίζοντες για να προσφέρει στους φίλους της μάρκας την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Η έκδοση παραγωγής – το πρώτο αυθύπαρκτο μοντέλο BMW M μετά τη θρυλική BMW M1 – επιβεβαιώνει επίσης τη σταδιακή πορεία μας προς τον εξηλεκτρισμό της μάρκας μας».
Πολυτέλεια και δυναμισμός
Η νέα BMW XM αλλάζει τα δεδομένα στην πολυτελή κατηγορία έχοντας ιδιαίτερο σχεδιασμό στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Το εμπρός τμήμα, το μακρύ καπό και η εκτεταμένη, κεκλιμένη γραμμή οροφής αποτυπώνουν μία δυναμική σχεδίαση δύο όγκων με χαρακτηριστικό περίγραμμα. Οι επιφάνειες στενεύουν σημαντικά προς τα πίσω, επιτείνοντας το δυναμισμό της πλαϊνής όψης. Μάλιστα, παρατηρείται διχρωμία στο εμπρός μέρος με το πάνω τμήμα να είναι βαμμένο σε ματ χρυσαφί-μπρούτζινο χρώμα (matt gold-bronze), ενώ το κάτω τμήμα υιοθετεί Space Grey metallic τόνο. Επιπλέον οι εξωτερικοί καθρέπτες M χαρίζουν στο αυτοκίνητο μία καθαρή και σπορ πινελιά.
Στο πλαϊνό μέρος οι χαρακτηριστικές γραμμές της M δίνουν επιπλέον σπορ αίσθηση στο μοντέλο. Η XM είναι μάλιστα εξοπλισμένη με ζάντες αλουμινίου 23 ιντσών.
Η σχεδίαση του πίσω τμήματος ξεχωρίζει σημαντικά. Αρχικά τα λεπτά φωτιστικά σώματα εκτείνονται μέχρι το πλαϊνό μέρος δημιουργώντας μια διαφορετική αίσθηση μετάβασης στο πίσω μέρος. Τα φώτα έχουν σκούρα εμφάνιση όταν είναι σβηστά, ενώ όταν ανάβουν, αποκτούν μία ενιαία κόκκινη απόχρωση. Στην πίσω ποδιά, κυρίαρχο στοιχείο είναι οι δύο απολήξεις εξαγωγής των μοντέλων BMW M. Το σύστημα εξαγωγής με δύο ζεύγη διπλών απολήξεων που χρησιμοποιείται εδώ μειώνει την πίεση επιστροφής για τον V8 κινητήρα και παράγει τον ήχο M που συνοδεύει την ισχύ του μοντέλου. Θέλωντας να αποφέρει φόρο τιμής στην M1, η BMW χάραξε με λέιζερ το λογότυπό της στο παρμπρίζ.
Το εσωτερικό της XM φέρει πολλά στοιχεία από τα μοντέλα παραγωγής της γερμανικής φίρμας. Καφέ δέρμα με vintage εμφάνιση, χαλκός και ανθρακόνημα δημιουργούν μία γέφυρα μεταξύ πολυτέλειας και μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η νέα διάταξη της οθόνης BMW Curved Display πάνω από αυτό δημιουργεί μία νέα ισορροπία μεταξύ παραδοσιακής οδηγοκεντρικής φιλοσοφίας και σύγχρονης ψηφιακότητας. Τα εμπρός και τα πίσω καθίσματα προσφέρουν άνεση, ενώ η περιοχή των προσκέφαλων έχει σχήμα ρόμβου.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως η οροφή διατήθεται με τρισδιάστατη πρισματική δομή. Ένας συνδυασμός άμεσου και έμμεσου φωτισμού δημιουργεί μια δομή τύπου γλυπτής τοιχογραφίας και με τον εσωτερικό φωτισμό δείχνει την ουσία της BMW XM. Επιπλέον, ο εσωτερικός φωτισμός μπορεί να ενεργοποιείται σε τρεις χρωματισμούς BMW M.
Η BMW XM είναι βασισμένη στην τελευταία γενιά BMW iDrive, η ειδική για μοντέλο M έκδοση του συστήματος ελέγχου/λειτουργίας της γερμανικής φίρμας. Απεικονίζει τα προγράμματα λειτουργίας του υβριδικού συστήματος κίνησης καθώς και το αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα.
Η παραγωγή της έκδοσης δρόμου της BMW XM αναμένεται να ξεκινήσει στο τέλος του 2022 με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για το 2023. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο αναμένεται να μάθουμε μέσα στο 2022.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!