Το CFMoto SR-C21 έκαψε καρδιές στη φετινή EICMA (vid)
Από τη στιγμή που η CFMoto ανακοίνωσε πως θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, στην κατηγορία Moto3 το 2022, η κινεζική φίρμα γλυκοκοιτάζει πλέον και την κατηγορία των supersport μοτοσυκλετών. Απόδειξη είναι το καινούριο της 300SR το οποίο διαθέτει αρκετή τεχνολογία πάνω του και εντυπωσιακή απόδοση. Το κερασάκι στην τούρτα όμως ήρθε με το πρωτότυπο SR-C21 το οποίο παρουσίασε η CFMoto πριν από μερικές εβδομάδες και είδαμε από κοντά στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο. Η εντυπωσιακή μοτοσικλέτα πραγματικά κέρδισε τις εντυπώσεις τόσο με την εμφάνισή του όσο και με τα υψηλού επιπέδου περιφερειακά που συναντάμε πάνω του τα οποία βρίσκουμε μόνο σε κορυφαία και πανάκριβα ευρωπαϊκά μοντέλα.
Η SR-C21 είναι εξοπλισμένη με αναρτήσεις της Ohlins, φρένα από την κορυφαία σειρά της Brembo Stylema τα οποία μάλιστα έχουν και κάλυμμα το οποίο διατηρεί την θερμοκρασία σταθερή στους δίσκους. Το σύστημα εξάτμισης είναι της SC Project, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε ένα πανέμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι που θυμίζει Ducati Panigale V4. Ακόμα και αεροδυναμικά πτερύγια διαθέτει η SR-C21, ενώ σχεδόν όλο το κουστούμι της μοτοσυκλέτας είναι από ανθρακονήματα.
Μυστήριο αποτελεί ο κινητήρας της SR-C21 με την CFMoto να διαρρεύσει μόνο ότι πρόκειται για ένα δικύλινδρο σύνολο με κυβισμό πάνω από 400 κ.εκ. Αν προσπαθήσουμε να μαντέψουμε τον κινητήρα του φανταστικού μοντέλου τότε θα ποντάραμε πάνω στο δικύλινδρο σύνολο της KTM των 799 κ.εκ. το οποίο συναντάμε στο 800MT. Η απόδοσή του μπορεί με την κατάλληλη φροντίδα να ανέβει κοντά στους 90 ίππους ένα νούμερο ικανοποιητικότατο αν αναλογιστούμε ότι το βάρος της μοτοσικλέτας θα είναι πολύ χαμηλό. Η CFMoto αναμένεται να παρουσιάσει το 2022 στην κινεζική αγορά πρώτα τη μοτοσικλέτα, αλλά θα θέλαμε να την δούμε να έρχεται και στην Ευρώπη.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!