Οι οδηγοί θέλουν αλλαγές στην πίστα της Τζέντα
Το πρώτο GP Σαουδικής Αραβίας είχε πολλές ανατροπές, ίντριγκες και συζητήσεις για τα συμβάντα που συνέβησαν καθ’όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Ένα σημαντικό ζήτημα που αναδείχθηκε από τους οδηγούς ήταν αυτό της χάραξης της πίστας.
Το σιρκουί πόλης της Τζέντα έχει 27 στροφές, με τα μονοθέσια να κινούνται με τέρμα γκάζι για το 79% του γύρου. Οι πολλές εναλλασσόμενες στροφές υψηλής ταχύτητας δημιουργούσαν τυφλά σημεία για τους οδηγούς, κάτι που αποδείχθηκε στον αγώνα. Συνολικά είχαμε την διακοπή του αγώνα δύο φορές λόγω συμβάντων στην πίστα, την εμφάνιση του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας τέσσερις φορές και του κανονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας μία φορά (πριν την πρώτη κόκκινη σημαία).
Μετά τον αγώνα υπήρχε ένας εκνευρισμός ανάμεσα στους οδηγούς για την πίστα, με αρκετούς να μιλούν για αλλαγές. Ο πρώτος ήταν ο οδηγός της Aston Martin, Σεμπάστιαν Φέτελ, που δήλωσε: «Βγαίνουν οι κόκκινες σημαίες γιατί δεν υπάρχει χώρος. Είναι συναρπαστική πίστα στην οδήγηση και βασιζόμαστε στο ταλέντο μας και στην τύχη αν κάτι πάει λάθος. Δεν χρειάζεται πολύ για να γίνει το κακό. Δεν έχουμε καθόλου ορατότητα στην πίστα και υπήρξαν επικίνδυνες στιγμές. Η Σουζούκα είναι φανταστική πίστα, αλλά δεν θα αγωνιζόμασταν εκεί αν υπήρχαν τοίχοι παντού. Ουσιαστικά αυτό έφτιαξαν εδώ. Είναι απαιτητική αλλά ανούσια τυφλή διαδρομή».
Ο οδηγός της Ferrari, Κάρλος Σάινθ, μίλησε για την Τζέντα: «Δεν υπάρχει χώρος να αποφύγεις ένα ατύχημα. Ο Μαζέπιν δεν έβλεπε μπροστά του για να αποφύγει τη σύγκρουση. Αυτό το λέγαμε από την Πέμπτη που ήρθαμε στην πίστα. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να μάθουμε, ελπίζω τα πράγματα να είναι καλύτερα τον Μάρτιο».
Στο ίδιο μήκος δηλώσεων κινήθηκε ο teammate του, Σαρλ Λεκλέρ: «Είναι μια πίστα πρόκληση αλλά και επικίνδυνη. Πρέπει πολλά σημεία να επανεξεταστούν. Πρέπει να γίνει πιο ασφαλής πίστα».
Από τη μεριά του, ο οδηγός της AlphaTauri, Πιέρ Γκασλί, δεν περίμενε να δει τόσα ατυχήματα: «Δεν περίμενα να δω κάτι τέτοιο. Κάποια στιγμή σκέφτηκα πως πρέπει να τρέχουμε περισσότερη ώρα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αν μεγαλώσει η ορατότητα θα είναι πιο ασφαλής διαδρομή».
H Formula 1 δεν θα αργήσει να επιστρέψει στη Σαουδική Αραβία το 2022. Ο επόμενος αγώνας στην Τζέντα είναι προγραμματισμένος για τις 25-27 Μαρτίου, μία εβδομάδα μετά την πρεμιέρα της σεζόν στο Μπαχρέιν.
Image credit: Ferrari, redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!