Ένα Mazda που κυριολεκτικά το φοράς

Ένα Mazda που κυριολεκτικά το φοράς
H αισθητική αρτιότητα των Mazda περνά και στη μόδα, καθώς η ιαπωνική μάρκα μαζί με την εταιρεία Mizuno δημιούργησαν ένα ξεχωριστό... παπούτσι.

Η Mazda σε συνεργασία με τη Mizuno προχώρησαν σε μια συμφωνία ώστε να φέρουν τόσο τη σχεδίαση όσο και ένα πρωτοποριακό πνεύμα στους δρόμους. Οι δύο ιαπωνικές φίρμες όντας γεννημένες από το κοινό τους πάθος για άριστες επιδόσεις και έχοντας ως πρώτη σκέψη τον πελάτη, οι δύο εταιρείες ενώθηκαν για να δημιουργήσουν ένα μοναδικό ζευγάρι παπούτσια οδήγησης: Το 2022 το πρώτο τους ζευγάρι παπουτσιών θα είναι διαθέσιμο, με το στυλ του να δίνει έμφαση στους αγώνες και τη χαρά της οδήγησης.

Η περιορισμένη έκδοση δεν αφορά σε καμία περίπτωση μόνο την οδήγηση. Το μινιμαλιστικό στιλ του, η ενισχυμένη σόλα του και το μονόχρωμο σχέδιο του το καθιστούν ιδανικό για καθημερινή χρήση. Για να επιτευχθεί το συγκεκριμένο χρώμα, το γκρι συνθετικό δέρμα nubuck και το μαύρο δέρμα αγελάδας συνδυάστηκαν με συνθετικές ίνες. Η εμφάνιση εμπνεύστηκε από τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Kodo – Soul of Motion» της Mazda, η οποία βασίζεται σε ρέουσες φόρμες και κομψότητα. Οι ομάδες σχεδιασμού εξέτασαν προσεκτικά κάθε λεπτομέρεια για να επιτύχουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ αισθητικής και λειτουργικότητας.

Ο στόχος από την αρχή ήταν να επιτευχθεί η συμβίωση μεταξύ οδηγού, παπουτσιού και οχήματος. Για τη Mazda, η οδηγική αίσθηση Jinba Ittai – η ενότητα μεταξύ αναβάτη και αλόγου, μεταξύ ανθρώπου και οχήματος – είναι πάντα στο επίκεντρο των προϊόντων της. Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις τους για την κατασκευή οχημάτων, οι σχεδιαστές της Mazda μπόρεσαν να δημιουργήσουν ένα παπούτσι με όμορφες αναλογίες και φινίρισμα υψηλής ποιότητας που προκαλεί τα συναισθήματα όπως ακριβώς και ένα αυτοκίνητο Mazda.

Mazda shoes

 

Η τεχνολογία στρογγυλής σόλας του παπουτσιού, υποστηρίζει ήπια και ελεγχόμενη πίεση στο πεντάλ. Αυτό το καθιστά πολύ ευαίσθητο και δίνει στον χρήστη άμεση ανατροφοδότηση σχετικά με την απόδοση και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η εξωτερική σόλα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με το τρισδιάστατο σχήμα ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου και συνδυάζει έτσι την άνεση με το βέλτιστο κράτημα στα πεντάλ – για περισσότερη σταθερότητα και ευελιξία σε οποιεσδήποτε συνθήκες δρόμου. Επιπλέον, τα πόδια υποστηρίζονται από εξαιρετικά δομημένο πλέγμα, αποτρέποντας την παραμόρφωση του παπουτσιού. Η υποστηρικτική δομή εμποδίζει επίσης τα πόδια του οδηγού να κουραστούν και να παθαίνουν κράμπες. Το αποτέλεσμα: Μέγιστη άνεση, ακόμη και σε μεγάλα ταξίδια.

Όταν άνοιξε η πλατφόρμα παραγγελιών για τα παπούτσια, οι θαυμαστές της φίρμας δεν άργησαν να εξαντλήσουν τα διαθέσιμα ζευγάρια. Μέσα σε 9 ώρες είχαν πουληθεί πάνω από 1.100 ζευγάρια, ενώ το μοντέλο ξεπουλήθηκε μέσα σε 4 ημέρες. Η νέα «φουρνιά» των παπουτσιών θα είναι διαθέσιμη από την άνοιξη του 2022 στην Ιαπωνία.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!