Ιδού η ολοκαίνουρια Triumph Tiger 1200 (vid)
Ένα από τα μοντέλα που περιμέναμε περισσότερο να παρουσιαστούν πριν κλείσει το 2021 ήταν αδιαμφισβήτητα το νέο Tiger 1200 της Triumph. Η μεγάλη μοτοσικλέτα περιπέτειας της Triumph εδώ και αρκετό καιρό είχε πρωταγωνιστήσει σε πολλά βίντεο και φωτογραφίες τα οποία μας έδειχναν τις δυνατότητές της και τώρα οι Βρετανοί μας την παρουσιάζουν στην τελική της μορφή.
Η Tiger 1200 ακολουθεί το ρεύμα της εποχής με καθαρές σχεδιαστικές γραμμές που παραπέμπουν στα ήδη πετυχημένα Tiger 900 της Triumph. Εκεί που οι Βρετανοί έχουν κάνει τη μεγαλύτερη αλλαγή είναι στον κινητήρα. Η νέα Tiger είναι εφοδιασμένη με το τρικύλινδρο σύνολο των 1.160 κ.εκ. με τεχνολογία T-Plane όπως τα Tiger 900, το οποίο αποδίδει 150 ίππους και 130Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται μέσω άξονα, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, ενώ συνοδεύεται από υψηλού επιπέδου ηλεκτρονικά συστήματα, όπως ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, έξι επιλογές οδήγησης, ηλεκτρονικό γκάζι και ρυθμιζόμενο ABS στα φρένα.
Σημαντική δουλειά έχει γίνει στη μείωση του βάρους της μοτοσικλέτας με την Triumph να αναφέρει πως η νέα Tiger 1200 είναι κατά 25 κιλά ελαφρύτερη από το απερχόμενο μοντέλο. Στις αναρτήσεις οι Βρετανοί έχουν εξοπλίσει το νέο Tiger με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Showa οι οποίες αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 49mm εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω. Οι ρυθμίσεις αλλάζουν ανάλογα με τα προγράμματα οδήγησης, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επέμβει για να διαμορφώσει εκείνος όπως θέλει τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Τα φρένα είναι από την κορυφαία σειρά Brembo Stylema με δίσκους 320mm εμπρός και 282mm πίσω.
Η Triumph έχει διαθέσιμη την Tiger 1200 σε πέντε εκδόσεις. Οι τρεις από αυτές θα είναι οι GT, GT Pro και GT Explorer, ενώ θα υπάρχουν ακόμα δύο Rally εκδόσεις για πιο σκληρή χρήση εκτός δρόμου, η Rally Pro και Rally Explorer. Στην περίπτωση των GT, οι τροχοί είναι χυτοί αλουμινένιοι με διάσταση 19 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω. Αντίθετα, οι εκδόσεις Rally θα είναι διαθέσιμες με τροχό 21 ιντσών εμπρός και ακτινωτές ζάντες. Διαφορά έχουμε και στο ρεζερβουάρ καθώς στις εκδόσεις GT και GT Pro θα έχει χωρητικότητα 20 λίτρα, ενώ στην έκδοση Explorer η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 30 λίτρα.
Στον εξοπλισμό, ένα από τα βασικά συστήματα ασφάλειας που βρίσκουμε στην Tiger 1200 είναι το σύστημα ραντάρ στο πίσω μέρος που ελέγχει το σύστημα τυφλού σημείου και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Στα όργανα έχουμε μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών η οποία παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαθέτει σύστημα συνδεσιμότητας με ενσωματωμένο πλοηγό μέσω της εφαρμογής My Triumph. Η ζελατίνα εμπρός είναι ρυθμιζόμενη, ενώ η μοτοσικλέτα διαθέτει θερμαινόμενα grip, θερμαινόμενη σέλα και σύστημα αυτόματης ρύθμισης της ταχύτητας ταξιδιού.
Η νέα Triumph Tiger 1200 αναμένεται στην Ελλάδα την Άνοιξη του 2022 με την τιμή ακόμα να μην έχει ανακοινωθεί.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!