Τέλος στην αναμονή, παρουσιάστηκε η νέα Ducati DesertX (vid)
Έπρεπε να περιμένουμε σχεδόν τρεις μήνες από την πρώτη στιγμή που η Ducati αποκάλυψε την ημερομηνία παρουσίασης του πολυαναμενόμενου DesertX. Έφτασε όμως η πολυπόθητη ημερομηνία και η ιταλική φίρμα μας έδειξε επιτέλους το μοναδικό της DesertX, ένα μοντέλο το οποίο βάζει την Ducati στον κόσμο του χώματος και των μοτοσικλετών με 21 ιντσών εμπρός τροχό!
Εμφανισιακά το DesertX είναι εντυπωσιακό, ωστόσο δεν ξεφεύγει ιδιαίτερα από αυτά που περιμέναμε. Τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φωτιστικά σώματα εμπρός δεσπόζουν στην αισθητική της μοτοσικλέτας η οποία σε πρώτη φάση έρχεται μόνο στο λευκό χρώμα με μια κόκκινη/γκρι ρίγα στο ρεζερβουάρ. Η σιλουέτα της μοτοσικλέτας είναι λεπτή, ιδιαίτερα στο σημείο της σέλας για να μπορεί ο αναβάτης εύκολα να σηκωθεί όρθιος για να οδηγήσει εκτός δρόμου.
Στον κινητήρα, το DesertX χρησιμοποιεί το γνωστό Testastretta δικύλινδρο σύνολο των 937 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 110 ίππους και 92Nm ροπής. Φυσικά, το DesertX διαθέτει μια πλούσια γκάμα ηλεκτρονικών έχοντας έξι διαφορετικές επιλογές οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro και Rally) με τις δύο από αυτές να είναι αποκλειστικά για χρήση εκτός δρόμου. Μαζί με όλα αυτά έχουμε σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, σύστημα ελέγχου της σούζας, σύστημα ελέγχου στο φρένο του κινητήρα, σύστημα quickshifter για ανεβάσματα/κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και ρυθμιζόμενο ABS στροφής στα φρένα. Η μοτοσικλέτα διαθέτει και σύστημα ρύθμισης της ταχύτητας ταξιδιού, το γνωστό μας Cruise Control.
Το πλαίσιο του DesertX είναι χωροδικτύωμα με πολύ ενισχυμένο υποπλαίσιο. Συνεργάζεται με αναρτήσεις της Kayaba με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46mm εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω με μεγάλες διαδρομές και φυσικά πλήρως ρυθμιζόμενα. Στα φρένα η Brembo έχει αναλάβει δράση με δύο δίσκους 320mm εμπρός, ακτινικές δαγκάνες M50 και έναν δίσκο 265mm πίσω. Το βάρος της μοτοσικλέτας έχει περιοριστεί στα 202 κιλά, ενώ οι τροχοί είναι 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω.
Στον εξοπλισμό έχουμε μια κάθετα τοποθετημένη έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών η οποία δίνει δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω smartphone και έχει ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης στροφή/στροφή. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21 λίτρα, ενώ η Ducati προσφέρει έξτρα ρεζερβουάρ στο πίσω μέρος 8 λίτρων το οποίο με μια εντολή του οδηγού προμηθεύει καύσιμο στο κύριο ρεζερβουάρ. Η Ducati έχει φροντίσει να συνοδεύσει τη μοτοσικλέτα με ανάλογο ρουχισμό αναβάτη προσφέροντας μπουφάν και παντελόνι στα χρώματα της μοτοσικλέτας.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα την τιμή ή τη διαθεσιμότητα της μοτοσικλέτας, ωστόσο αναμένεται να τη δούμε στα καταστήματα στο δεύτερο μισό του 2022.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!