Ducati: Η ηλεκτρική MotoE μοτοσικλέτα πάτησε πίστα

Κώστας Παστρίμας
Ducati: Η ηλεκτρική MotoE μοτοσικλέτα πάτησε πίστα
Στην πίστα του Μιζάνο βρίσκεται η ομάδα της Ducati για δοκιμές στην πρώτη της ηλεκτρική αγωνιστική μοτοσικλέτα

Η Ducati έχει ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές της αγωνιστικής ηλεκτρικής μοτοσικλέτας της με την οποία θα προμηθεύσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoE από το 2023. Θυμίζουμε ότι το ιταλικό εργοστάσιο συμφώνησε πριν από μερικούς μήνες με την Dorna και την FIM να αντικαταστήσει την Energica ως αποκλειστικός προμηθευτής ηλεκτρικών μοτοσικλετών στο πρωτάθλημα MotoE και να αναλάβει το δύσκολο έργο να πάει τον θεσμό ένα βήμα πιο μπροστά.

ducati

Στην πίστα του Μιζάνο λοιπόν βρέθηκε ο Μικέλε Πιρό με το ηλεκτρικό πρωτότυπο των Ιταλών για τις πρώτες δοκιμές της μοτοσικλέτας. Η κωδική ονομασία του μοντέλου είναι V21L και κατασκευάστηκε από μια ειδική ομάδα που συστάθηκε στο εργοστάσιο του Μπόργκο Πανιγκάλε υπό το βλέμμα φυσικά του Διευθυντή του Ducati Corse, Τζίτζι Νταλ'Ινια.

Τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας δεν έχουν γίνει γνωστά ωστόσο σύμφωνα με τα λεγόμενα του δοκιμαστή της Ducati πρόκειται για μια ελαφριά μοτοσικλέτα με καλή ισορροπία. Η απόκριση στο γκάζι και η εργονομία είναι πολύ κοντά στις μοτοσικλέτες MotoGP, ενώ η Ducati αποφάσισε στο πρώτο τεστ να μειώσει την ισχύ της μοτοσικλέτας στο 70%.

 

ducati

Από την άλλη ο Ρόμπερτ Κανέ, Διευθυντής του προγράμματος ηλεκτροκίνησης της Ducati πρόσθεσε: «Βιώνουμε μια πολύ ξεχωριστή στιγμή. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω αυτό που συμβαίνει, είναι σαν όνειρο. Η πρώτη ηλεκτρική Ducati στην πίστα είναι εξαιρετικό νέο, όχι μόνο για τη μοναδικότητα, αλλά για την πρόκληση του στόχους της απόδοσης σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Γνωρίζουμε ότι έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας, αλλά βάλαμε το πρώτο λιθαράκι που είναι σημαντικό».

ducati

Η Ducati μπορεί να δέχτηκε κριτική για την κίνησή της να εμπλακεί στο πρωτάθλημα με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, ωστόσο γνωρίζει πολύ καλά ότι είναι μια εξαιρετική κίνηση. Τα οφέλη είναι αρκετά αφού θα έχει το χρόνο να δημιουργήσει μια πλατφόρμα ηλεκτρικών μοτοσυκλετών την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει στο μέλλον. Μπορεί να πειραματιστεί χωρίς όρια και να ξοδέψει πόρους έχοντας παράλληλα μεγάλη προβολή από το MotoGP, κάτι που δεν θα γινόταν αν το έκανε πίσω από κλειστές πόρτες στο Μπόργκο Πανιγκάλε.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!