Formula 1: Αυτή ήταν η αχίλλειος πτέρνα της Ferrari φέτος
Η Ferrari την αγωνιστική σεζόν του 2021 έκανε μια μεγάλη ανάκαμψη έπειτα από ένα πολύ δύσκολο 2020 που της έφερε το χειρότερο αποτέλεσμα των τελευταίων 40 ετών. Η SF21 αποδείχθηκε ένα ιδιαίτερα ικανό μονοθέσιο και με την αναβάθμιση στο υβριδικό σύνολο, εδραιώθηκε ως το τρίτο ταχύτερο στο grid.
O χρόνος που κέρδισε η Ferrari στην πίστα δεν ήταν μεγάλος, όμως αρκετός ώστε να κερδίσει με σχετική ευκολία τη McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Για την αναβάθμιση αυτή μίλησε ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Λοράν Μίκις.
«Σε απόλυτη ταχύτητα, δεν υπάρχει κάτι που άλλαξε τα δεδομένα με το νέο υβριδικό μας σύστημα. Αλλά τώρα που το βλέπουμε στο σύνολο, δεν γνωρίζουμε πόσες θέσεις πίσω θα ήμασταν αν δεν είχαμε φέρει την αναβάθμιση αυτή. Τα μονοθέσια είναι όλα πολύ κοντά μεταξύ τους και το νέο υβριδικό σύστημα έπαιξε το ρόλο του, ειδικά στο τέλος της χρονιάς. Σε ορισμένες περιπτώσεις ήμασταν υπερβολικά ευάλωτοι στα προσπεράσματα που διέλυε την απόδοση του μονοθεσίου μας. Όταν χάναμε μια θέση, τότε χάναμε και τον αγώνα. Οπότε αυτή η επιπλέον βοήθεια από την αναβάθμιση βοήθησε να βρούμε την καλύτερη απόδοση του μονοθεσίου και παράλληλα οι οδηγοί να έχουν περισσότερες ελευθερίες οδήγησης και να είναι λιγότερο ευάλωτοι», δήλωσε ο Μίκις στο Motorsport-Total.
Για το 2022 η Ferrari ετοιμάζει μια νέα αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος για το μονοθέσιό της, με τον Μίκις να είναι ιδιαίτερα αισιόδοξος με τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχει: «Τα νούμερα από τις μετρήσεις μας, δείχνουν μεγάλη πρόοδο. Ξέραμε πως φέτος δεν θα φτάσουμε τους κορυφαίους κινητήρες, αλλά με δεδομένο το πόσο πίσω ήμασταν το 2020, κάναμε ένα τεράστιο βήμα εμπρός. Το ότι δεν ήταν αρκετό όμως, δεν ήταν έκπληξη. Η πρόοδος των ανταγωνιστών μας φέτος δεν ήταν όσο μεγάλη ήταν η δική μας. Ήταν σημαντικό για εμάς να φέρουμε την αναβάθμιση στο υβριδικό σύστημα στο 2021. Μειώσαμε στη διαφορά στην απόδοση αλλά δεν τη μηδενίσαμε. Αυτός είναι πλέον ο στόχος μας».
H Ferrari διατηρεί τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ στο δυναμικό της για το 2021. Η ιταλική ομάδα στοχεύει στο πρωτάθλημα το 2022 με την τεράστια αλλαγή των κανονισμών που θα αλλάξει την εμφάνιση των μονοθεσίων.
Image credit: Ferrari
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!