Yamaha και Kawasaki θα συνεργαστούν για κινητήρα υδρογόνου (vid)
Η έξαρση στην παραγωγή ηλεκτρικών μοτοσικλετών είναι πλέον γεγονός αφού κάθε λίγο και λιγάκι συναντάμε μια νέα εταιρία με ένα νέο ηλεκτρικό δίκυκλο. Ακόμα και τα μεγάλα εργοστάσια έχουν αρχίσει να πειραματίζονται πάνω στην ηλεκτροκίνηση με πιο τρανό παράδειγμα την Ducati που ανάλαβε το πρωτάθλημα MotoE με ηλεκτρικές μοτοσικλέτες και την BMW η οποία παρουσίασε ήδη το νέο της ηλεκτρικό scooter.
Στην άλλη πλευρά του κόσμου ωστόσο και ιδιαίτερα στην Ιαπωνία, τα μεγάλα εργοστάσια δεν έχουν πειστεί πλήρως από τη λύση της ηλεκτροκίνησης και ήδη δοκιμάζουν διαφορετικές λύσεις. Η Kawasaki έχει ήδη ξεκινήσει να πειραματίζεται πάνω σε υβριδικά μοντέλα και τον τελευταίο χρόνο έχει κάνει δοκιμές σε κινητήρες υδρογόνου με επεξεργασία αυστραλιανού λιγνίτη.
Την πορεία που ακολουθεί η "πράσινη" φίρμα φαίνεται να ασπάζεται και η Yamaha η οποία συμφώνησε με την Kawasaki να δουλέψουν από κοινού στην εξέλιξη κινητήρων με υδρογόνο. Τα δύο μεγάλα εργοστάσια έχουν μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία στα εναλλακτικά καύσιμα και βλέπουν το υδρογόνο ως το κατάλληλο βήμα προς το μέλλον. Άλλωστε τόσο η Yamaha όσο και η Kawasaki θέλουν μέχρι το 2050 να έχουν πετύχει τον στόχο του μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα τόσο στα προϊόντα όσο και στη γραμμή παραγωγής.
Η Yamaha θα αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη τεχνογνωσία μέσα από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP. Το μεγαλύτερο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας έχει αποφασίσει από το 2024 να πειραματίζεται πάνω σε εναλλακτικά καύσιμα. Στόχος είναι το 40% των καυσίμων να είναι "καθαρά" σε όλες τις κατηγορίες, ενώ μέχρι το 2027 το 100% των καυσίμων να είναι από εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Η Yamaha σίγουρα θα επωφεληθεί από αυτήν την τεχνολογική εξέλιξη και θα πιέσει ακόμα περισσότερο προς τη λύση του υδρογόνου.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!