Fiat: Το κόκκινο θα φορεθεί πολύ από το 2022
Η Fiat συνεχίζει το ταξίδι της στη βιώσιμη αυτοκίνηση, διατηρώντας ως βασικό στοιχείο της πορείας της τη δέσμευσή της για ένα καλύτερο μέλλον. Σε αυτό το πλαίσιο συνεργάζεται με τον οργανισμό RED, που τα τελευταία 15 χρόνια στηρίζει τον αγώνα για την αντιμετώπιση των πανδημιών σε όλο τον κόσμο. Η συνεργασία έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας σειράς ειδικών εκδόσεων, αλλά και την ενίσχυση της επικοινωνίας των σκοπών του μη κερδοσκοπικού οργανισμού που ίδρυσαν οι Μπόνο και Μπόμπι Σρίβερ το 2006.
Πλέον η ιταλική φίρμα λανσάρει όλη τη γκάμα της σε εκδόσεις RED και προσφέρει ειδικά χαρακτηριστικά που τα κάνουν να ξεχωρίζουν. Όλα τα μοντέλα Fiat RED εφοδιάζονται με ειδικό φίλτρο ενεργού άνθρακα για το σύστημα κλιματισμού, που μέσω μιας ειδικής προεργασίας προσφέρει εξουδετέρωση των βακτηρίων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 99,9%. Το τιμόνι, τα καθίσματα και όλες οι επιφάνειες με τις οποίες έρχονται συχνά σε επαφή ο οδηγός και οι επιβάτες έχουν ειδική επίστρωση με στόχο την καταπολέμηση των βακτηρίων σε ποσοστό που φτάνει ακόμα και το 99,9%. Το ειδικό πακέτο παράδοσης του νέου αυτοκινήτου στον πελάτη περιλαμβάνει εκτός των άλλων ένα ειδικά σχεδιασμένο δοχείο για απολυμαντικό υγρό και ειδικό κάλυμμα για το κλειδί του αυτοκινήτου.
Τo Fiat 500 της γκάμας της Fiat έχει ήδη τη δική του RED έκδοση με ένα ειδικά διαμορφωμένο ντουλαπάκι συνοδηγού με δυνατότητα απολύμανσης. Το νέο σύστημα διαθέτει μια ειδική λάμπα UV-C μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, η οποία μπορεί να απολυμάνει την επιφάνεια του κινητού τηλεφώνου, των κλειδιών και άλλων προσωπικών αντικειμένων. Πλέον RED έκδοση αποκτά και το 500X και είναι διαθέσιμο σε δύο αμαξώματα, Hatchback και Dolcevita.
Η γκάμα της Fiat γίνεται 100% RED με την προσθήκη των Panda και Tipo. Το νέο Panda βασίζεται στην έκδοση City Cross, ενώ αντίστοιχα, το Tipo βασίζεται στην έκδοση Cross. Τα Fiat 500 RED και 500X RED είναι ήδη διαθέσιμα και στην Ελληνική αγορά, ενώ η διάθεση των Panda RED και Tipo RED αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Με την ονομασία του να προέρχεται από το χρώμα της έκτακτης ανάγκης, ο οργανισμός RED ιδρύθηκε το 2006 από τους Μπόνο και Μπόμι Σρίβερ με στόχο να μετατρέψουν τις εταιρείες σε ένα όπλο για την καταπολέμηση της πανδημίας του AIDS. Σήμερα οι εταιρείες που συμμετέχουν εστιάζουν παράλληλα και στην καταπολέμηση της πανδημίας του Covid-19 σε όλο τον κόσμο.
Ο οργανισμός RED συνεργάζεται με πληθώρα εταιρειών για την εξέλιξη προϊόντων και υπηρεσιών RED και τη συγκέντρωση πόρων για την καταπολέμηση των πανδημιών. Οι συνεργασίες περιλαμβάνουν εταιρείες κολοσσούς, όπως οι Amazon, Anova Culinary, Apple, Bank of America, Louis Vuitton, Montblanc και άλλες. Οι Fiat, Jeep και RAM είναι οι πρώτες εταιρείες αυτοκινήτου που εντάσσονται σε αυτή την ξεχωριστή ενέργεια.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!