Ράλλυ Ντακάρ 2022: Το σχόλιο του Βασίλη Ορφανού για την ΕΔ 10 (vid)

Βασίλης Ορφανός
Ράλλυ Ντακάρ 2022: Το σχόλιο του Βασίλη Ορφανού για την ΕΔ 10 (vid)
Ο Έλληνας αναβάτης με τους περισσότερους τερματισμούς στο θρυλικό αγώνα, μοιράζεται εντυπώσεις από την 10η ειδική διαδρομή.

Σήμερα στο Ράλλυ Ντακάρ είχαμε άλλη μια συναρπαστική πλοκή. Στο χθεσινό σχολιασμό είχαμε τονίσει ότι ο αγώνας δεν έχει τελειώσει, δεν έχει κριθεί τίποτα ακόμη και νικητής θα βγει στο τέλος, αυτός που θα κάνει τα λιγότερα λάθη. Μετά τη σημερινή εξέλιξη του αγώνα, για άλλη μια φορά είχαμε αλλαγή στην κορυφή της κατάταξης των μοτοσυκλετών.

Στη σημερινή ειδική, ο μέχρι χθες πρωτοπόρος στην κατάταξη Ματίας Γουάλκερ με ΚΤΜ έκανε το λάθος. Χάθηκε λίγο πριν από το τέλος της, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει αρκετά μέχρι να βρει τελικά το flying του τερματισμού. Ο αναβάτης που σήμερα δεν έκανε κανένα λάθος, οδηγώντας ταυτόχρονα πολύ γρήγορα και θεαματικά, κάνοντας την προσωπική του υπέρβαση, είναι ο εργοστασιακός αναβάτης της ΚΤΜ Αυστραλός Τόμπι Πράις, που κέρδισε τη 10η ΕΔ.

Πίσω του βρέθηκε ο Αργεντίνος Λουτσιάνο Μπεναβίδες με Husqvarna (δηλαδή ΚΤΜ). Τρίτος, κι εδώ πρέπει να σταθούμε, κατάφερε να τερματίσει ο Γάλλος εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha Άντριεν Βαν Μπέβερεν. Σε προηγούμενο σχολιασμό μας είχαμε τονίσει ότι ο συγκεκριμένος αναβάτης, που ακόμα δεν έχει καταφέρει να τερματίσει σε Ράλλυ Ντακάρ για διάφορους λόγους και ατυχίες, φέτος δείχνει πιο συγκεντρωμένος από κάθε άλλη φορά και μπορεί να κερδίσει. Με τον σημερινό τερματισμό του σε συνδυασμό τα λάθη των κοντινών του αντιπάλων δείχνει ότι μπορεί να κόψει το νήμα πρώτος.

Μετά από αυτή τη σημερινή εξέλιξη του αγώνα ξαναπέρασε στην πρώτη θέση αλλά πίσω του του σε απόσταση αναπνοής τον ακολουθεί στα 5:15 ο Χιλιανός εργοστασιακός αναβάτης της Honda Πάμπλο Κουινταβίλα που κάνει και αυτός με τη σειρά του ένα πολύ καλό αγώνα. Ο συγκεκριμένος αναβάτης είναι πεινασμένος για τη νίκη και την θέλει πάρα πολύ. Είναι πολύ γρήγορος και σταθερός και κρατήστε το γεγονός ότι αύριο ξεκινάει δεύτερος, πίσω από τον Γάλλο. Ο Άντριεν αύριο ανοίγει την ειδική και αυτό του προσθέτει μία ακόμη παραπάνω ψυχολογική πίεση.

 

dakar

Ακόμα ο αγώνας θέλει δύο αγωνιστικές ημέρες και όλα μα όλα θα κριθούν μέχρι το τελευταίο μέτρο όχι χιλιόμετρο. Σίγουρα θα δούμε και την επίθεση του Σαμ Σάντερλαντ με Gas-Gas που σήμερα βρίσκεται στην 3η θέση της γενικής κατάταξης με διαφορά από την κορυφή στα 5:59. Ο αναβάτης όμως που θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να καλύψει το σημερινό χαμένο έδαφος είναι ο Αυστριακός Ματίας Γουόλκνερ που θέλει και αυτός τη φετινή νίκη.

Ας μην ξεχνάμε όμως και τον Τζόαν Μπαρέντα, που συνεχίσει με γρήγορη οδήγηση και λιγότερα λάθη από τις προηγούμενες χρονιές και του χρωστάει η τύχη κάτι να του δώσει επιτρέψτε μου να γράψω, για τον συγκεκριμένο αναβάτη και παλιό συναθλητή μου από την εργοστασιακή ομάδα της Aprilia που αγωνισθήκαμε μαζί το 2011. Η διαφορά των 8:47 μαζί με την ταχύτητα που τον χαρακτηρίζει του δίνει κάποιες ελπίδες, ώστε να μπορέσει αύριο και μεθαύριο να καλύψει αυτή τη διαφορά και γιατί όχι να κόψει πρώτος το νήμα στον τερματισμό.

Ο Έλληνας αναβάτης Βασίλης Μπούδρος συνεχίζει τους σταθερούς τερματισμούς του. Επιτέλους σήμερα πίεσε λίγο παραπάνω μέσα στην ειδική, καταφέρνοντας να κερδίσει αρκετές θέσεις στη γενική κατάταξη, γεγονός που τον βρίσκει στην 72η θέση στη γενική κατάταξη. Πιστεύω ότι αυτή την κίνηση έπρεπε να την είχε κάνει κάποιες ημέρες πιο πριν. Δεν πειράζει όμως αυτή τη στρατηγική επέλεξε και αυτήν ακολουθεί.

Αύριο ο αγώνας θα κάνει ένα ακόμα loop στο σχεδιασμό του γύρω από την πόλη Μπίσα, σε σύνολο χιλιομέτρων 501 εκ των οποίων 346 ειδικής. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και προσήλωση από όλους, γιατί ακόμη δεν έχει κριθεί τίποτα. Μείνετε συντονισμένοι μαζί μας γιατί ο αγώνας θα μας κρατήσει σε εγρήγορση μέχρι το τέλος του.

Στο video που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τη συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη, για τα μυστικά της αγωνιστικής Οδύσσειας του Ράλλυ Ντακάρ.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!