Η Stellantis ποντάρει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Το μέλλον της αυτοκίνησης προμηνύεται δυσοίωνο για τα συμβατικά αυτοκίνητα, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μεταβαίνουν σιγά-σιγά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και των εναλλακτικών τεχνολογιών. Η Ευρωπαϊκή Ένωση μάλιστα, θέλει να περάσει ένα ψήφισμα πως το 2035 θα σταματήσει η πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η πρόταση αυτή έχει φέρει μεγάλες αντιδράσεις στο πολιτικό και όχι μόνο σκηνικό, με τις απόψεις να διίστανται. Αρκετές χώρες περνούν νομοθεσίες σχετικά με την ηλεκτροκίνηση όσο αυξάνονται παράλληλα οι υποδομές φόρτισης των EV, ενώ άλλες διαφωνούν με το μέτρο αυτό.
Τώρα ο πρόεδρος του Ομίλου Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, τέθηκε ενάντια στην κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης: «Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι το γεγονός πως οι πολιτικοί έχουν επιλέξει τον εξηλεκτρισμό της αυτοκίνησης όχι η ίδια η βιομηχανία. Με τα τωρινά δεδομένα στην Ευρώπη, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρέπει να οδηγεί για 70.000 χιλιόμετρα ώστε δικαιολογήσει το αποτύπωμα άνθρακα που αφήνει στην ατμόσφαιρα η παραγωγή της μπαταρίας. Έπειτα ξεκινά να πλησιάζει το υβριδικό αυτοκίνητο που κοστίζει τα μισά χρήματα».
Παρά τις αντιθέσεις της προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της αυτοκίνησης, η Stellantis ανακοίνωσε το 2021 πως τα επόμενα δύο χρόνια θα παρουσιάσει το δικό της στόλο υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Συγκεκριμένα ο Όμιλος θα αποκαλύψει 21 καινούργια μοντέλα, ενώ μέχρι το 2027 η Alfa Romeo θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική, ενώ την επόμενη χρονιά την ίδια οδό θα ακολουθήσει και η Opel.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!