Η στροφή της Formula 1 στα social media αποδίδει
Το 2022 συμπληρώνονται 5 χρόνια απ' όταν η Formula 1 πέρασε στα χέρια της Liberty Media. Ο Αμερικανός κολοσσός αγόρασε τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ από την CVC και τον Μπέρνι Έκλεστον και άλλαξε πολλά στον τρόπο λειτουργίας και διαχείρισης του.
Έκτοτε η Formula 1 είναι περισσότερο ενεργή στα social media και βρίσκει συνεχώς νέους τρόπους ώστε να φέρνει τον κόσμο πιο κοντά στο σπορ. Η ανάδραση με τους οπαδούς έχει τεθεί σε προτεραιότητα και πλέον, κάθε χρόνο κυκλοφορεί σερά-ντοκιμαντέρ στο Netflix με τίτλο «Drive to Survive» - η οποία κατά ομολογία της ίδιας της F1 έχει κάνει το σπορ πασίγνωστο.
Επιπλέον υπήρξε έντονος εμπλουτισμός του τηλεοπτικού περιεχομένου στην πλατφόρμα του Youtube, πράγμα που έχει εκτοξεύσει την επισκεψιμότητα στην πλατφόρμα. Συνολικά το κανάλι της Formula 1 στην πλατφόρμα αυτή ξεπέρασε τα 4 δισεκαμμύρια προβολές στα βίντεο που έχει ανεβάσει.
Η Formula 1 μετρά 6,89 εκατομμύρια εγγραφές στο Youtube και είναι μακράν το πιο δημοφιλές κανάλι στην πλατφόρμα, ανάμεσα από τα επίσημα κανάλια των διάφορωνη θεσμών του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητιμού.
To πιο δημοφιλές βίντεο είναι για τις 10 πιο δραματικές στιγμές στo pit-lane από το 2019 με 26 εκατομμύρια προβολές. Ένα από τα πιο δημοφιλή βίντεο στο κανάλι είναι τα highlights από τον τελευταίο αγώνα του 2021 στο Άμπου Ντάμπι όπου οι Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον μονομάχησαν για τον τίτλο.
Αναλογικά, το MotoGP έχει 4,6 εκατομμύρια εγγραφές, το NASCAR έχει 798.000, το WRC 738.000, η Formula E 688.000, το Indycar 312.000 και το WEC 169.000 εγγραφές.
Δείτε τους Πάνο Σεϊτανίδη και Κώστα Παστρίμα να αναλύουν τη σεζόν της Formula 1 για το 2021.
Image credit: Mercedes-AMG, McLaren
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!