Το Alliance 2030 αλλάζει το σκηνικό στην αυτοκίνηση
Η Nissan, το Group Renault και η Mitsubishi Motors Corporation, μέλη μιας από τις μεγαλύτερες συμμαχίες αυτοκινητοβιομηχανιών στον κόσμο (Alliance 2030), ανακοίνωσαν κοινά έργα και δράσεις για να επιταχύνουν και να διαμορφώσουν το κοινό τους μέλλον προς το 2030, εστιάζοντας στην αλυσίδα αξίας της κινητικότητας. Η Συμμαχία (Alliance 2030) έχει καθορίσει έναν κοινό οδικό χάρτη για το 2030, για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (EVs) και την Ευφυή & Συνδεδεμένη κινητικότητα, κατανέμοντας τις επενδύσεις προς όφελος των εταιρειών της, αλλά και των πελατών τους.
Τα μέλη της Συμμαχίας έχουν αναπτύξει μια μεθοδολογία «έξυπνης διαφοροποίησης» που καθορίζει το επιθυμητό επίπεδο κοινών σημείων για κάθε όχημα. Θα ενσωματώνει πολλές παραμέτρους πιθανής οικονομικής κλίμακας, όπως πλατφόρμες, εργοστάσια παραγωγής, κινητήρες ή κατηγορία οχημάτων. Για παράδειγμα, η κοινή πλατφόρμα για τις κατηγορίες C και D θα προσφέρει πέντε μοντέλα από τρεις μάρκες, όπου μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται τα Nissan Qashqai και X-Trail. Ενισχύοντας αυτή τη διαδικασία, τα μέλη της Συμμαχίας θα εστιάσουν στη χρήση κοινών πλατφορμών τα επόμενα χρόνια από το 60% σήμερα, σε περισσότερο από το 80% των συνδυασμένων 90 μοντέλων τους, το 2026.
To Alliance 2030 επενδύει στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς έχει ήδη επενδύσει πάνω από 10 δισεκατομμύρια ευρώ. Συνολικά 15 εργοστάσια παράγουν ήδη ανταλλακτικά, κινητήρες, μπαταρίες για 10 μοντέλα EV που κυκλοφορούν στους δρόμους, με περισσότερα από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα EV να έχουν πωληθεί μέχρι στιγμής και 30 δισεκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα, να έχουν διανυθεί. Αυτό οδηγεί σε επένδυση ύψους 23 δισεκατομμυρίων ευρώ στην ηλεκτροκίνηση τα επόμενα πέντε χρόνια και θα είναι έναυσμα για τη δημιουργία 35 νέων μοντέλων μέχρι το 2030.
Η Συμμαχία συνεργάζεται με κοινούς εταίρους για να επιτύχει πραγματική οικονομία κλίμακας και οικονομικά προσιτή τιμή, επιτρέποντας τη μείωση του κόστους της μπαταρίας κατά 50% το 2026 και 65% έως το 2028. Επιπλέον υπάρχει ένα σχέδιο για τις μπαταρίες ξηρού τύπου. Οι μπαταρίες ASSB (ξηρού τύπου) θα έχουν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις τρέχουσες μπαταρίες ιόντων λιθίου. Ο χρόνος φόρτισης θα μειωθεί επίσης σημαντικά, στο ένα τρίτο, επιτρέποντας στους κατόχους αυτών των μοντέλων να πραγματοποιούν μεγαλύτερα ταξίδια λόγω αυξημένης αυτονομίας. Ο στόχος είναι η μαζική παραγωγή μπαταριών ASSB μέχρι τα μέσα του 2028 και στο μέλλον να επιτευχθεί ισοτιμία κόστους με τα οχήματα που χρησιμοποιούν θερμικούς κινητήρες
Τέλος, έμφαση θα δoθεί στην οδηγική ασφάλεια μέσω συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, αλλά και υπηρεσίες τεχνολογίας μέσω του αυτοκινήτου. Μέχρι το 2026 θα λανσαριστούν περισσότερα από 10 εκατομμύρια οχήματα από 45 μοντέλα των τριών εταιρειών να είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!