To νέο Peugeot 308 είναι εδώ - Oι τιμές στην Ελλάδα (vid)
Το Peugeot 308 είναι ο νέος εκπρόσωπος της γαλλικής μάρκας στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορίας και έρχεται πλήρως ανασχεδιασμένο για να διεκδικήσει ηγετική θέση σε αυτήν.
Η βάση του αυτοκινήτου είναι η τρίτη γενιά της πλατφόρμας EMP2 της Stellantis, κάτι που επιτρέπει στην Peugeot να μεγαλώσει το μεταξόνιο σε σχέση με τον προκάτοχό του. Κατά τον επανασχεδιασμό του αυτοκινήτου, η Peugeot μείωσε επίσης το ύψος της κατά 20 mm για να δημιουργήσει τη χαρακτηριστικά κομψή σιλουέτα. Στο εμπρός μέρος βρίσκεται το ολοκαίνουργιο λογότυπο της μάρκας με το κεφάλι του λιονταριού που βρυχάται.
Νέα σχεδιάση με υπογραφή Peugeot
Όλες οι εκδόσεις του 308 διατίθενται στάνταρ με τα χαρακτηριστικά πλέον κάθετα φώτα ημέρας LED ενώ στο πίσω μέρος βρίσκονται επίσης φώτα LED με τις τρεις «νυχιές», που αποτελούν την υπογραφή της εταιρείας.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει τη γνωστή σχεδίαση i-Cockpit της μάρκας και περιλαμβάνει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών που έχει τη δυνατότητα 3D απεικόνισης στα μοντέλα GT και GT Plus. Συναντάμε επίσης μια οθόνη infotainment 10 ιντσών, διακόπτες i-toggles τοποθετημένους δίπλα στην κεντρική οθόνη και επανασχεδιασμένους αεραγωγούς.
Υψηλή τεχνολογία
Το νέο 308 εξοπλίζεται με όλα τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, που συμπληρώνουν τη γκάμα των ενσωματωμένων τεχνολογιών, και περιλαμβάνουν το υψηλότερο επίπεδο τεχνογνωσίας της μάρκας:
- Adaptive Cruise control με λειτουργία Stop and Go (στο αυτόματο κιβώτιο EAT8)
- Lane Positioning Assist (ενεργή υποβοήθηση διατήρησης του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας)
- Lane Change Assist (σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας εκτεταμένης εμβέλειας)
- Rear Cross Traffic Alert (σύστημα ελέγχου οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας)
Κινητήρες
Η Peugeot διαθέτει το 308 με δύο plug-in υβριδικές επιλογές. Το βασικό μοντέλο είναι η έκδοση Hybrid 180 e-EAT8 που συνδυάζει έναν κινητήρα 150 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW και προσφέρει 70 χλμ πλήρως ηλεκτρική αυτονομία. Το κορυφαίο υβριδικό μοντέλο είναι το Hybrid 225 e-EAT8 που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 180 ίππων με τον ίδιο ηλεκτρικό κινητήρα 81 kW και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 71 χιλιόμετρα. Και οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh.
Το 308 θα προσφέρεται επίσης με τους παρακάτω κινητήρες βενζίνης και ντίζελ
Βενζίνης, 3κύλινδροι κινητήρες 1,2 λίτρων:
PureTech 110 S&S M6,
PureTech 130 S&S M6,
PureTech 130 S&S EAT8.
Diesel, 4κύλινδροι κινητήρες 1,5 λίτρων:
BlueHdi 130 S&S M6,
BlueHdi 130 S&S EAT8
Τιμές
Aκολουθούν τιμές στις εισαγωγικές εκδόσεις ανά κινητήρα με bonus λανσαρίσματος.
1.2 PureTech 110 S&S | 19.900 € |
1.2 PureTech 130 S&S | 22.300€ |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 | 24.800€ |
1.5 BlueHDi 130 S&S | 23.300 € |
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 | 25.700€ |
Hybrid 180hp e-EAT8 | 39.500€ |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!