WEC: Σχεδόν έτοιμο το Hypercar της Ferrari

Στάθης Κοκκορόγιαννης
WEC: Σχεδόν έτοιμο το Hypercar της Ferrari
H Ferrari βρίσκεται στην τελική φάση εξέλιξης του Hypercar με το οποίο θα αγωνιστεί το 2023 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC).

Οι αγώνες αντοχής μπαίνουν σε μία νέα εποχή με την άφιξη των Hypercars και η αρχή έγινε το 2021. Η Toyota και η Glickenhaus έγιναν οι πρώτες που αγωνίστηκαν με τα δικά τους Le Mans Hypercar στο WEC ενώ φέτος θα δούμε και την είσοδο της Peugeot στο πρωτάθλημα και τις 24 Ώρες Λε Μαν.

Όμως το μεγάλο «μπαμ» θα γίνει το 2023, όπου θα δούμε την είσοδο ακόμα περισσότερων κατασκευαστών. Η Ferrari είναι μία εξ’αυτών και αυτή τη στιγμή ετοιμάζει το δικό της αγωνιστικό που βασίζεται στο σετ κανονισμών LMH. Το νέο αγωνιστικό θα διαθέτει υβριδικό σύστημα και θα δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς. O κινητήρας εσωτερικής καύσης θα δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, όμως τα χαρακτηριστικά του δεν έχουν επισημοποιηθεί ακόμα.

Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος sportscar της Ferrari, Αντονέλο Κολέτα, μίλησε για την πρόοδο του προγράμματος της ιταλικής φίρμας: «Ελπίζω να ξεκινήσουμε τις δοκιμές του LMH τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο το αργότερο. Το νέο GT3 θα ξεκινήσει δοκιμές τον Απρίλιο, με τα δύο αυτά αγωνιστικά προγράμματα να είναι πολύ σημαντικά για το μέλλον μας. Θα ξεκινήσουμε τις δοκιμές στην πίστα μας στο Φιοράνο όπως είναι η παράδοση της Ferrari και επίσης είναι πιο εύκολο για εμάς. Ανοίγουμε τις πόρτες, βάζουμε μπρος τον κινητήρα και ξεκινάμε. Μπορώ να ανοίξω το παράθυρο από το γραφείο μου και να βλέπω τις δοκιμές. Για επόμενα τεστ θα δούμε τι θα κάνουμε, όμως οι τεχνικοί μας έχουν ήδη σχεδιάσει το πρόγραμμα δοκιμών».

Ferrari WEC

 

Επιπλέον ο Κολέτα εξήγησε γιατί η Ferrari επέλεξε να εξελίξει ένα Le Mans Hypercar: «Όταν η Ferrari επέλεξε να αγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία του WEC, έπρεπε να είναι με ένα Le Mans Hypercar. Οι διαδικασίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, όμως είναι ένα πολύπλοκο πρόγραμμα. Είναι σημαντικό το αγωνιστικό να είναι εξ’ολοκλήρου Ferrari. Θα είναι ένα σπουδαίο αυτοκίνητο, γρήγορο και θα διαφέρει σημαντικά από τους ανταγωνιστές τους. Είναι πολύ σημαντικό για τους οπαδούς να ξεχωρίσουν ένα αγωνιστικό της Ferrari, της Toyota και της Peugeot. Στο παρελθόν δεν ήταν εύκολο».

Το 2023 σηματοδοτεί 50 χρόνια από την τελευταία φορά που η Ferrari αγωνίστηκε στο Λε Μαν με πρωτότυπο αγωνιστικό και εργοστασιακή συμμετοχή. Τεχνικές λεπτομέρειες του νέου Hypercar δεν έχουν αποκαλυφθεί, ούτε το οδηγικό lineup της ομάδας για το WEC. Μαζί με το LMH εξελίσσεται και το νέο GT3 αγωνιστικό που θα βασιστεί στη νέα 296 GTB.

Φωτογραφίες: FerrariHaber/Twitter, Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!