Formula 1: Αποκάλυψη για τη νέα Red Bull RB18 (vid)

Το μονοθέσιο με το οποίο ο Μαξ Φερστάπεν θα υπερασπιστεί τον τίτλο του αποκαλύφθηκε. Η Red Bull Racing παρουσίασε τη νέα RB18 για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2022. Το μονοθέσιο βασίζεται στους νέους τεχνικούς κανονισμούς, με τις περισσότερες ομάδες να παραδέχονται πως οι αλλαγές που έφεραν είναι από τις μεγαλύτερες στην ιστορία.
Η αποκάλυψη της νέας Red Bull RB18 πραγματοποιήθηκε στο Red Bull Racing Technology Campus υπό την παρουσία του πρωταθλητή του 2021, Μαξ Φερστάπεν, του teamamte του, Σέρτζιο Πέρεζ και του επικεφαλής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ.
H νέα RB18 διατηρεί τα παραδοσιακά χρώματα της αυστριακής ομάδας, όμως εμφανίζει ελάχιστες αλλαγές. Στο πλαϊνό μέρος των sidepods, υπάρχει το λογότυπο της Oracle, του νέου μεγάλου χορηγού της ομάδας. Όπως ανακοινώθηκε, η συμφωνία των δύο εταιρειών ανέρχεται στα 500 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του επικεφαλής της, Κρίστιαν Χόρνερ, η RB18 θα υποστεί αρκετές αλλαγές μέχρι τον πρώτο αγώνα της σεζόν. Μάλιστα, δήλωσε πως ενδέχεται το μονοθέσιο να έχει αλλαγές σε κάθε έναν από τους 23 αγώνες που έχουν προγραμματιστεί στο 2022.
Συγκεκριμένα ο Βρετανός είπε: «Μέχρι να φτάσουμε στον πρώτο αγώνα της σεζόν, το μονοθέσιο δεν θα μοιάζει πολύ με αυτό που βλέπουμε τώρα. Η εξέλιξη θα είναι αρκετά έντονη, διότι με τους νέους κανονισμούς τα μονοθέσια θα εξελίσσονται πολύ πολύ γρήγορα».
Εμφανές είναι το νούμερο 1 πάνω στο μονοθέσιο. Ο Φερστάπεν επέλεξε να χρησιμοποιήσει τον αριθμό αυτό όντας ο παγκόσμιος πρωταθλητής, έναντι του 33 που είχε τα προηγούμενα χρόνια. Ο Πέρεζ από τη μεριά του θα συνεχίσει με τον αριθμό 11.
Η RB18 θα κινείται χάρη στη μονάδα ισχύος της Honda. Η ιαπωνική εταιρεία αποχώρησε επίσημα από τη Formula 1, όμως η Red Bull Racing αγόρασε τα πνευματικά δικαιώματα της υβριδικής μηχανής. Από το 2022 μέχρι και το 2025 οι κινητήριες μονάδες θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Honda στην Ιαπωνία. Πάνω στο μονοθέσιο ωστόσο είναι τοποθετημένο το λογότυπο της HRC (Honda Racing Corporation).
O Μαξ Φερστάπεν δήλωσε στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου μονοθεσίου για τη νέα αγωνιστική χρονιά: «Νιώθω πως οι μπαταρίες μου έχουν φορτίσει και είμαι έτοιμος να οδηγήσω και πάλι. Νιώθω πολύ καλά και είναι σημαντικό να προετοιμαστώ όσο καλύτερα γίνεται τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Δεν νιώθω επιπλέον πίεση φέτος, θα κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα. Ανυπομονώ για την πρώτη στιγμή που θα βγω από το pitlane με την RB18».
Από τη μεριά του ο Πέρεζ πρόσθεσε: «Ανυπομονώ να ξεκινήσει η νέα σεζόν και θέλω πολύ να βρεθώ ξανά στην πίστα με τη νέα RB18. Όλοι ξεκινάμε από το μηδέν, οπότε θα είναι μια συναρπαστική σεζόν. Οι νέοι κανονισμοί σχεδιάστηκαν για να βελτιώσουν το θέαμα και ελπίζω εμείς οι οδηγοί να μπορούμε να αγωνιστούμε καλύτερα. Αυτό που θέλω ακόμα περισσότερο είναι να βρεθώ στην πίστα και να δω ακόμα περισσότερους οπαδούς».
Το 2021 η Red Bull Racing μονομάχησε σκληρά απέναντι στη Mercedes για τα δύο πρωταθλήματα. Παρά το γεγονός πως κατέκτησε αυτό των οδηγών, έχασε το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, κάτι που θέλει να κερδίσει φέτος. Αυτή ήταν η πρώτη φορά από το 2013 που η ομάδα του Μίλτον Κέινς κατάφερε να κατακτήσει τίτλο στη Formula 1.
Δείτε την παρουσίαση της νέας Red Bull RB18
Φωτογραφίες: Red Bull/twitter, redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
τακεσι
Οτι περιμεναμε πανω κατω, ειδικα απο τη ρεντ μπουλ που δεν αλλαζει πολυ το design της. Μια παρουσιαση του χρωματισμου για χορηγους και φανς. Καμια μα καμια ομαδα δεν θα δειξει το κανονικο της μονοθεσιο στις παρουσιασεις. Μεχρι στιγμης η Haas και η Red Bull εχουν δειξει μια ψευτοδιαφορετικη εκδοχη του αρχικου μοντελου της F1 και αυτο ηταν. Οποια ομαδα δειξει πολυ διαφορετικο και καινοτομο μονοθεσιο στην παρουσιαση, η θα μπλοφαρει για να το ξεψαχνισουν ασκοπα οι αλλες ομαδες, η θα εχει βαλει αυτογκολ. Ειναι πολυ μεγαλη η αλλαγη στους κανονισμους για να δειξουν το πραγματικο μονοθεσιο. Αλλα περα απο αυτα, τα μονοθεσια φαινονται πανεμορφα. Φουτουριστικα αλλα ακομα αγωνιστικα.
τακεσι
Update: ακουγεται πως η Αστον Μαρτιν σημερα θα δειξει το πραγματικο μονοθεσιο του 2022. Σε αυτη την περιπτωση θα ειναι ενδιαφερον αλλα παραμενει ενα μεγαλο "γιατι να το κανει?"