Piaggio: Ετοιμάζει νέο σύστημα ραντάρ αποκλειστικά για scooter
Τα περισσότερα εργοστάσια μοτοσικλέτας έχουν αναβαθμίσει ή προσπαθούν να αναβαθμίσουν τα επίπεδα ασφάλειας των μοτοσικλετών τους. Είδαμε πολλά νέα μοντέλα το 2021 και το 2022 να είναι εξοπλισμένα με νέες τεχνολογίες και κυρίως συστήματα ραντάρ και αισθητήρων τα οποία παρέχουν ασφάλεια και ειδικές ειδοποιήσεις στον αναβάτη σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά.
Η Piaggio τα τελευταία τρία χρόνια πειραματίζεται πάνω σε μια νέα τεχνολογία ραντάρ η οποία θα αφορά πρωτίστως τα scooter της σε συνθήκες κίνησης στην πόλη. Μέχρι τώρα έχουμε δει ραντάρ να τοποθετούνται στο εμπρός και το πίσω μέρος των μοτοσικλετών προκειμένου να παρέχουν σύστημα ενεργητικού Cruise Control ή ειδοποίηση οχήματος σε τυφλό σημείο (Blind Spot Detection).
Η νέα πατέντα της Piaggio, η οποία κατατέθηκε σε Ευρώπη και Αμερική και πήρε έγκριση τον Ιανουάριο του 2022, έχει να κάνει με ραντάρ τοποθετημένα στις τέσσερις πλευρές του scooter. Αυτό σημαίνει ότι το scooter θα έχει μεγάλες δυνατότητες εντοπισμού άλλων οχημάτων και κυρίως άλλων μοτοσικλετών που μέχρι τώρα τα συστήματα δεν μπορούσαν να ανιχνεύσουν λόγο μικρού μεγέθους.
Εκτός από την προειδοποίηση, το σύστημα πάει ένα βήμα παρακάτω καθώς είναι σε θέση να προβλέπει κινήσεις, να υπολογίζει την κλίση της μοτοσικλέτας, να συγκρίνει ταχύτητες οχημάτων και να ενημερώνει τον αναβάτη σε πραγματικό χρόνο για το τι μπορεί να κάνει και τι όχι. Σε μια δεύτερη φάση, ίσως δούμε και κάποιο ήπιο επίπεδο αυτόνομης οδήγησης στα scooter της Piaggio, κάτι που είναι πιθανότερο να εφαρμοστεί πρώτα σε μοτοσικλέτες της Aprilia και της Moto Guzzi με ένα προηγμένο σύστημα adaptive cruise control.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!