Formula 1: Οι οδηγοί της Scuderia Ferrari απαντούν στο Gazzetta (vid)
Η Scuderia Ferrari προκάλεσε αίσθηση με τα αποκαλυπτήρια της F1-75, του νέου της μονοθεσίου με το οποίο θα αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2022. Μία σεζόν όπου το σπορ γυρίζει σελίδα, με εντελώς διαφοροποιημένους τεχνικούς κανονισμούς, που έχουν ως συνέπεια να αλλάξουν πλήρως όψη τα μονοθέσια.
Ανάμεσα στις επτά πρεμιέρες που έγιναν έως τώρα, δεν είναι υπερβολή να πούμε πως η νέα Ferrari είναι το δημιούργημα που κλέβει την παράσταση. Με την εντελώς διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση στο ρύγχος, τις εισαγωγές των ψυγείων αλλά και τα side pods, η F1-75 που αποτίει φόρο τιμής στα 75 χρόνια από τη δημιουργία της πρώτης Ferrari, σίγουρα τράβηξε τα βλέμματα.
Θα είναι όμως αυτό το μονοθέσιο που θα επαναφέρει την ιταλική ομάδα στην κορυφή; Ο τελευταίος τίτλος οδηγών ήρθε το 2007, διά χειρός Κίμι Ράικονεν, ο τελευταίος των κατασκευαστών το 2008. Έκτοτε υπήρχαν σεζόν που η Ferrari ήταν στη μάχη του τίτλου, όπως το 2010, το 2012 ή το 2018 αλλά δεν τα κατάφερε ξανά.
Μάλιστα η τελευταία της νίκη ήταν το 2019, στη Σιγκαπούρη με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Εκείνη τη σεζόν είχε πανηγυρίσει τις πρώτες του νίκες με το κόκκινο μονοθέσιο και ο Σαρλ Λεκλέρκ, στο Βέλγιο και την Ιταλία. Ωστόσο, οι δύο σεζόν που ακολούθησαν, παρά την περυσινή άνοδο, ήταν δίχως νίκη.
Μετά την παρουσίαση της F1-75, υπήρξε όπως και πέρυσι μία διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου, με τη συμμετοχή επιλεγμένων δημοσιογράφων/μέσων. Το gMotion by Gazzetta ήταν εκεί και είχα την ευκαιρία να απευθύνω προς τους δύο οδηγούς, τη μοναδική ερώτηση από ελληνικό μέσο.
Παρότι αμφότεροι είναι αρκετά ταλαντούχοι, ο ένας με 2 νίκες στο ενεργητικό του, ο άλλος με 6 βάθρα και εξαιρετική παρουσία το 2021, ποτέ τους δεν είχαν στα χέρια τους ένα μονοθέσιο-πρωταθλητή. Τι θεωρούν λοιπόν πως πρέπει να κάνουν ακόμα καλύτερα σε ατομικό επίπεδο, σε περίπτωση που η F1-75 μπορεί να τους δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσουν φέτος τον τίτλο;
Πρώτος απάντησε στο gMotion by Gazzetta o Κάρλος Σάινθ: «Όταν έρθει η ώρα αυτής της πρόκλησης, θα πρέπει να αυτοσχεδιάσω. Να διασφαλίσω ότι θα προσαρμόζομαι συνεχόμενες στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και θα βρίσκω όλο και περισσότερη απόδοση. Αυτή τη στιγμή που με ρωτάτε, πιστεύω πως αν αυτή η πρόκληση έρθει αύριο, είμαι έτοιμος να την αντιμετωπίσω. Έχω την ποιότητα να την αντιμετωπίσω. Και οι δύο οδηγοί είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και θα είμαστε έτοιμοι για αυτή την πρόκληση. Σίγουρα θα υπάρχουν τομείς όπου θα πρέπει να βελτιωθούμε αλλά αυτή τη στιγμή, νιώθω έτοιμος για ό,τι κι μας επιφυλάσσει αυτή η νέα σεζόν».
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η απάντηση στο gMotion By Gazzetta από τον πιο… μπαρουτοκαπνισμένο σε μάχες κορυφής, Λεκλέρκ: «Παρόμοια θα είναι και η δική μου απάντηση. Το 2019, σε κάποιους αγώνες είχαμε μονοθέσιο ικανό να διεκδικήσει τη νίκη, πράγμα που ήταν πολύ συναρπαστικό. Όμως στην πραγματικότητα, η προσέγγισή μας δεν αλλάζει. Είτε το 2019 όπου κάποιες φορές είχα ένα μονοθέσιο για να δώσω μάχες για τη νίκη, είτε τη διετία 2020-2021, δύο χρόνια που ήταν πιο δύσκολα για την ομάδα και δεν μαχόμασταν για τις πρώτες θέσεις αλλά για θέσεις λίγο πιο πίσω στην κατάταξη, το πνεύμα μου ήταν εντελώς το ίδιο. Να προσπαθήσω να πάρω τα μέγιστα από το μονοθέσιό μου, τα μέγιστα από τον εαυτό μου ώστε να πετύχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτή ακριβώς θα είναι η προσέγγιση που θα έχουμε σε περίπτωση που φέτος έχουμε στα χέρια μας ένα μονοθέσιο ικανό να μονομαχήσει για τους παγκόσμιους τίτλους».
Αμφότεροι λοιπόν δηλώνουν έτοιμοι. Μένει να δούμε αν η F1-75 είναι το μονοθέσιο που θα κάνει τα δικά τους όνειρα και τα όνειρα της Ferrari πραγματικότητα. Αρχής γενομένης από τις 20 Μαρτίου, στο Μπαχρέιν!
Δείτε την παρουσίαση της νέας Ferrari, στο video που ακολουθεί…
Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!