MotoGP: Αλλάζει ο κανονισμός κόκκινης σημαίας

Κώστας Παστρίμας
MotoGP: Αλλάζει ο κανονισμός κόκκινης σημαίας
Η Επιτροπή GP ανακοίνωσε καινούριο κανονισμό όταν ο αγώνας διακόπτεται με κόκκινη σημαία.

Έχουν μείνει μόλις μερικές ημέρες πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP στο Κατάρ και η Επιτροπή Grand Prix (FIM, Dorna, MSMA, IRTA) προχώρησε σε μια μικρή αλλά σημαντική αλλαγή στον κανονισμό της διακοπής του αγώνα με κόκκινη σημαία.

Μέχρι τώρα η διαδικασία της κόκκινης σημαίας είχε ως εξής: Όταν ένας αγώνας για οποιοδήποτε λόγο έπρεπε να διακοπεί με κόκκινη σημαία τα τελικά αποτελέσματα διαμορφώνονταν βάσει του τελευταίου γύρου που όλοι οι αναβάτες είχαν περάσει τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού. Με λίγα λόγια, αν για παράδειγμα μόνο οι δέκα πρώτοι αναβάτες είχαν περάσει τη γραμμή του τερματισμού και έβγαινε κόκκινη σημαία η τελική κατάταξη θα διαμορφωνόταν από τον προηγούμενο γύρο παρότι οι δέκα πρώτοι είχαν ολοκληρώσει τον τρέχοντα γύρο.

MotoGP res

Αυτό έρχεται να το αλλάξει ο νέος κανονισμό της Επιτροπής Grand Prix. Με άμεση εφαρμογή ο νέος κανονισμός αναφέρει πως σε περίπτωση διακοπής του αγώνα με κόκκινη σημαία όσοι αναβάτες έχουν περάσει την γραμμή εκκίνησης/τερματισμού στον ίδιο γύρο με τον πρωτοπόρο θα πάρουν κατάταξη όπως πέρασαν τη γραμμή. Οι υπόλοιποι αναβάτες που δεν πρόλαβαν να περάσουν τη γραμμή πριν βγει η κόκκινη σημαία θα παίρνουν κατάταξη βάσει της σειράς που πέρασαν τη γραμμή τερματισμού στον προηγούμενο γύρο. Οι δύο λίστες θα συνδυάζονται και θα έχουμε το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα.

 

MotoGP

Πιο απλά, αν οι δέκα πρώτοι περάσουν τη γραμμή εκκίνησης και αμέσως μετά εμφανιστεί η κόκκινη σημαία θα έχουν την ίδια τελική κατάταξη με εκείνη που πέρασαν τη γραμμή. Οι υπόλοιποι αναβάτες που δεν είχαν περάσει τη γραμμή θα πάρουν την κατάταξη του προηγούμενου γύρου που είχαν περάσει τη γραμμή εκκίνησης. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο νέος κανονισμός είναι πιο δίκαιος σε σχέση με το παρελθόν.

MotoGP

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!