Formula 1: Η Alpine έκρυψε την πραγματική της απόδοση
Η νέα χρονιά της Formula 1 είναι ένα ταξίδι στο άγνωστο, καθώς οι τεράστιες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς έχουν αναγκάσει τις ομάδες να ξεκινήσουν από το μηδέν. Τα μονοθέσια νέας γενιάς πάτησαν για πρώτη φορά πίστα στη Βαρκελώνη και σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια διαφέρουν σημαντικά σε εμφάνιση και οδηγική συμπεριφορά.
Μία ομάδα που δεν έδειξε σοβαρά δείγματα ταχύτητας ταχύτητας ήταν η Alpine. Και τις τρεις ημέρες, η γαλλική ομάδα δεν χρησιμοποιούσε καθόλου το DRS, το οποίο δίνει περίπου μισό δευτερόλεπτο απόδοσης σε έναν γύρο. Επιπλέον, είχε -σύμφωνα με αναφορές- βαρύ φορτίο καυσίμου για να παραπλανήσει τους αντιπάλους της.
Nyyyeeeoooommmm, pt ii.
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) February 24, 2022
We’re into the final 10 mins of running for day 2. #F1Testing @OconEsteban pic.twitter.com/Wlp3Q6US10
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Alpine, Άλαν Περμέιν, αναφέρθηκε στους παραπάνω παράγοντες και τη συνολική απόδοση της ομάδας του μετά από τρεις ημέρες δοκιμών.
«Δεν θέλω να φανεί πως λέω δικαιολογίες και δεν λέω πως θα πάμε στον πρώτο αγώνα και θα κερδίσουμε τη Mercedes και τη Red Bull, αλλά είμαστε σε καλή θέση. Ο μοναδικός χρόνος του Αλόνσο στο τελευταίο πρωινό πρωινό σκέλος, ήταν πολύ ανταγωνιστικός σε σύγκριση με του Φερστάπεν στο ίδιο χρονικό σημείο. Επιπλέον ο Φερστάπεν χρησιμοποιούσε DRS. Αν δούμε τα δεδομένα από το GPS, τα στοιχεία είναι σχεδόν ίδια, εκτός από τις ευθείες όπου χάναμε πολύ χρόνο χωρίς DRS. O Φερνάντο ήταν πολύ ευχαριστημένος από το μονοθέσιο. Κάναμε ορισμένες πολύ σημαντικές ανακαλύψεις και «δαμάσαμε» το πίσω μέρος της A522. Av είχαμε βάλει και τη C3 γόμα, θα ήμασταν ακόμα πιο κοντά. Δεν λέω πως όλα είναι καλά και είμαστε ήρεμοι. Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να είμαστε στις τελευταίες θέσεις. Το ένστικτό μου λέει πως είμαστε πιο κοντά στην κορυφή απ’ ότι το 2021», δήλωσε ο Βρετανός στο motorsport.com.
Στις χειμερινές δοκιμές είναι αρκετά δύσκολο να βγουν συμπεράσματα σχετικά με τη δυναμικότητα των μονοθεσίων. Όλες οι ομάδες ακολουθούν διαφορετικά προγράμματα και τόσο τα φορτία καυσίμου όσο και οι χαρτογραφήσεις κινητήρων αποτελούν άγνωστα στοιχεία.
Ωστόσο η Alpine είχε προβλήματα αξιοπιστίας την τελευταία ημέρα, καθώς ο Αλόνσο σταμάτησε πρόωρα στην πίστα με καπνούς να βγαίνουν από το πίσω μέρος του μονοθεσίου. Η ομάδα ανακοίνωσε πως υπήρξε πρόβλημα στα υδραυλικά.
Η δράση μεταφέρεται στο Μπαχρέιν για το δεύτερο χειμερινό τεστ στις 10-12 Μαρτίου, μία εβδομάδα πριν την επίσημη έναρξη της χρονιάς.
Φωτογραφίες: Alpine
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!