Σάινθ: «Δεν γνωρίζουμε αν είμαστε γρήγοροι»
Στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, η Ferrari ήταν από τις ομάδες που εντυπωσίασε. Η Scuderia πραγματοποίησε τους περισσότερους γύρους στις τρεις ημέρες δοκιμών με 439 στο σύνολο. Μάλιστα ήταν η μοναδική που ξεπέρασε τους 400 γύρους στη διάρκεια του 3ημέρου.
Ο οδηγός της Scuderia, Κάρλος Σάινθ ήταν εκείνος που σημείωσε τις περισσότερες χρονομετρημένες προσπάθειες με 236 στο σύνολο, ενώ ο teammate του, Σαρλ Λεκλέρ, έκανε τον 5ο ταχύτερο χρόνο. Ταχύτερος όλων μετά από τις τρεις ημέρες ήταν ο Λιούις Χάμιλτον της Mercedes.
Παρά το γεγονός πως τα μονοθέσια πραγματοποίησαν την πρώτη τους εμφάνιση εντός πίστας, είναι δύσκολο να βγουν συμπεράσματα για τη δυναμική των ομάδων. Επιπρόσθετα, όλες αναμένεται να φέρουν σημαντικές αναβαθμίσεις στο δεύτερο τεστ στο Μπαχρέιν, αλλά και στον πρώτο αγώνα του 2022.
H Ferrari F1-75, είναι από τα μονοθέσια που έχουν προκαλέσει έντονες συζητήσεις στα paddock, και θεωρείται ως ένα πολύ γρήγορο και ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Μάλιστα, ο οδηγός της Alpine, Φερνάντο Αλόνσο, έχρισε την F1-75 ως το ταχύτερο μονοθέσιο του 2022. Όμως ο οδηγός της, Κάρλος Σάινθ, στο πλαίσιο των χειμερινών δοκιμών της Βαρκελώνης, θέλησε να κατευνάσει τα πνεύματα αναφορικά με τη δυναμική της ομάδας του.
«Γιατί πιστεύετε πως είμαστε τόσο καλοί; Είναι ακόμα πάρα πολύ νωρίς και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βγάζετε συμπεράσματα και θέλετε να φτιάξετε λίστα δυναμικής της κάθε ομάδας. Εμείς δεν γνωρίζουμε αν είμαστε γρήγοροι. Πιστεύω πως κανένας δεν ξέρει με πόσα καύσιμα και τι χαρτογραφήσεις κινητήρων έχουν οι υπόλοιποι. Δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ούτε να αρνηθούμε το αν είμαστε χαρούμενοι ή όχι. Πραγματικά δεν γνωρίζουμε που βρισκόμαστε. Πιστεύω πως στο Μπαχρέιν θα αρχίσουμε να βλέπουμε και να κρίνουμε το που βρίσκεται ο καθένας από άποψη δυναμικής», δήλωσε ο Ισπανός στον ξένο Τύπο, με τις δηλώσεις του να φιλοξενούνται στο racingnews365.
Τα μονοθέσια του 2022 βασίζονται σε πολύ διαφορετικούς τεχνικούς κανονισμούς, κάτι που έχει αλλάξει τόσο την εμφάνιση, όσο και τον τρόπο οδήγησής τους. Με τον Σάινθ να έχει βάλει τους περισσότερους γύρους από κάθε άλλο οδηγό στις τρεις ημέρες δοκιμών στην Ισπανία, ο 27χρονος ήταν σε θέση να μιλήσει με περισσότερα στοιχεία για τον τρόπο οδήγησής τους.
«Νιώθεις πως η οδήγηση των μονοθεσίων αυτών είναι διαφορετική. Έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και πρόκειται για μια διαφορετική πρόκληση. Απολαμβάνω πολύ την οδήγησή τους είναι η αλήθεια. Έχουν σίγουρα μεγάλες διαφορές, αλλά οι οδηγοί μπορούμε να προσαρμοστούμε πολύ γρήγορα και να μάθουμε πώς να οδηγούμε τα μονοθέσια αυτά. Όταν σου ζητάει να κάνεις διαφορετικές κινήσεις στην οδήγησή σου, το κάνεις αυτόματα. Η διαδικασία εκμάθησής τους είναι πολύ διασκεδαστική. Υπό αυτή την έννοια, ο χειμώνας ήταν συναρπαστικός διότι είναι τελείως διαφορετικός σε σχέση με οτιδήποτε άλλο είχαμε κάνει», ανέφερε ο Ισπανός.
🏎💦😍#essereFerrari🔴 @Carlossainz55 #F1Testing pic.twitter.com/0jHVZ28Hxj
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 25, 2022
Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!