Ford: Διαχωρίζει τους κλάδους ηλεκτρικών και συμβατικών αυτοκινήτων
Μια σημαντική απόφαση για το μέλλον της ανακοίνωσε η Ford, δίνοντας στη δημοσιότητα τις λεπτομέρειες του Ford+ Plan. Η ιστορική μάρκα μεταμορφώνεται και χωρίζεται σε δύο ξεχωριστά τμήματα: Οι Model E και Blue. Θα λειτουργούν ως ξεχωριστές επιχειρηματικές μονάδες: η πρώτη θα επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά οχήματα και η δεύτερη στα οχήματα που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, οι δύο οντότητες θα μπορούν να μοιράζονται τεχνολογικές καινοτομίες. Η Ford ισχυρίζεται ότι αυτή η στρατηγική θα της επιτρέψει να διαπρέψει τόσο έναντι νέων ανταγωνιστών στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων όσο και απέναντι στις καταξιωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Model E
Σύμφωνα με τη Ford, το τμήμα Model E θα έχει την «ταχύτητα μιας startup που βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας», ενώ θα έχει επίσης πρόσβαση στις δυνατότητες μαζικής παραγωγής που διαθέτει η αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη των πλατφορμών για τα ηλεκτρικά οχήματα, των μπαταριών, των ηλεκτρικών κινητήρων, των μετατροπέων, των φορτιστών και των σχετικών συστημάτων.
Το τμήμα αυτό θα είναι επίσης υπεύθυνο για την ανάπτυξη του λογισμικού (software) για τα οχήματα ολόκληρης της μάρκας. Αυτό θα περιλαμβάνει μελλοντική τεχνολογία συνδεδεμένων αυτοκινήτων και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Η ομάδα θα αναπτύξει επίσης έναν νέο τρόπο αγοράς οχημάτων που θα είναι «απλές, έξυπνες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, με διαφανείς τιμές και εξατομικευμένη υποστήριξη πελατών», σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ford.
Η Ford είναι διατεθειμένη μόνο μέσα στο 2022 να επενδύσει 5 δισεκατομμύρια δολάρια στην ηλεκτροκίνηση. Ο στόχος της είναι να κατασκευάζει πάνω από 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα ανά έτος το 2026 και μέχρι το 2030 τα μισά από τα αυτοκίνητα που θα βγαίνουν από τα εργοστάσιά της να είναι ηλεκτρικά.
Blue
Το τμήμα Blue θα είναι υπεύθυνο για οχήματα που θα έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με τον CEO Τζιμ Φάρλεϊ, η Ford θα συνεχίσει να επενδύει σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά αυτό θα συμβεί μόνο σε πολύ συγκεκριμένα τμήματα όπως τα φορτηγά.
«Το Ford Blue θα είναι η μηχανή κερδοφορίας της Ford που θα προσφέρει τη ζωτική δύναμη για να χρηματοδοτήσει το μέλλον μας», δήλωσε ο Στιούαρτ Ρόουλι, Chief Transformation and Quality Officer της Ford, κάτι που σημαίνει ότι τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα χρηματοδοτήσουν σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!