Το πρωτότυπο των ρεκόρ που δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή
Πριν αλλάξει η χιλιετία, η Volkswagen θέλησε να κατασκευάσει ένα μοντέλο που θα έκλεβε τις εντυπώσεις και θα έθετε νέα δεδομένα στην αυτοκίνηση. Έτσι το 1997 στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκυο, αποκάλυψε το W12 Syncro Coupe. Το όνομα Syncro παρέπεμπε σε σύστημα τετρακίνησης. Το πρωότυπο μοντέλο δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή, όμως έγραψε τη δική του ιστορία.
Η καρδιά του supercar ήταν ένας 5,6 λίτρων W12 κινητήρας που είχε δημιουργηθεί από δύο V6R κινητήρες της Volkswagen με κοινό στροφαλοφόρο άξονα. Η μέγιστη του ισχύς ήταν 420 ίπποι και συνδυαζόταν με ένα 6-τάχυτο κιβώτιο.
Κατά τη διάρκεια εξέλιξης το πρωτότυπου μοντέλου, η εταιρεία αφαίρεσε το σύστημα τετρακίνησης και παράλληλα αύξησε την ισχύ στους 600 ίππους, με τον κινητήρα του W12 Nardo να φθάνει σε κυβισμό τα 6 λίτρα.
Με την απόδοση να έχει αυξηθεί κατακόρυφα, η γερμανική φίρμα ήταν διψασμένη για να σπάσει ρεκόρ. Για το λόγο αυτό τον Οκτώβριο του 2001 μετέβη στην πίστα Νάρντο της Ιταλίας για ένα σημαντικό τεστ επίτευξης υψηλής τελικής ταχύτητας. Το μοντέλο σημείωσε μέση ωριαία ταχύτητα 295 χλμ/ώρα και κάλυψε 7.084 χιλιόμετρα σε 24 ώρες.
Τον Φεβρουάριο του 2022 επέστρεψε στην πίστα με μία βελτιωμένη έκδοση του W12 Concept Coupe και σημείωσε μέση ωριαία ταχύτητα 322,8 χλμ/ώρα, ενώ κάλυψε συνολικά 7.739 χιλιόμετρα.
Το μοντέλο της Volkswagen δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή. Όμως άφησε τη δική του ιστορία σημειώνοντας 7 παγκόσμια ρεκόρ και 12 ρεκόρ στην κατηγορία του.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!