Ο κεντρικός αερόσακος δίνει το πέμπτο αστέρι στις δοκιμές του Euro NCAP (vid)

Ο κεντρικός αερόσακος δίνει το πέμπτο αστέρι στις δοκιμές του Euro NCAP (vid)
Η βελτίωση της ασφάλειας στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν αφορά μόνο τα ηλεκτρονικά συστήματα.

Κάθε χρόνο τα κριτήρια του Euro NCAP στη βαθμολογία της ασφάλειας που παρέχουν τα επιβατικά αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο αυστηρά. Ο ανεξάρτητος οργανισμός ζητά από τους κατασκευαστές οχημάτων να βελτιώνουν τόσο την ενεργητική όσο και την παθητική ασφάλεια.

Και ενώ στη λίστα των τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) προστίθενται συστήματα όπως το αυτόνομο φρενάρισμα και η ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, υπάρχουν ακόμη πολλά να γίνουν ώστε ένα αυτοκίνητο να προσφέρει απόλυτη προστασία στους επιβάτες του. Στο σενάριο της πλευρικής σύγκρουσης με άλλο όχημα ή πρόσκρουσης πάνω σε κολώνα, υπάρχει ο κίνδυνος τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού να χτυπήσουν μεταξύ τους. Αυτός το ενδεχόμενο αντιμετωπίζεται με την τοποθέτηση κεντρικού αερόσακου, ανάμεσα στα δύο εμπρός καθίσματα.

Ο Euro NCAP δίνει μεγάλη βαθμολογία στα αυτοκίνητα που φέρουν τον κεντρικό αερόσακο στον εξοπλισμό τους, όπως αποτυπώθηκε και στα πρόσφατα αποτελέσματα για τα ID.5, Polo και Taigo. Τα τρία μοντέλα της Volkswagen βαθμολογήθηκαν με άριστα (5 αστέρια), κάτι που εν μέρει οφείλουν και στον κεντρικό αερόσακο.

Δείτε στο ακόλουθο βίντεο πώς λειτουργεί και πώς προστατεύει οδηγό-συνοδηγό:

 

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!