Formula 1: Επιστρέφει στη Haas ο Μάγκνουσεν!
Ο Κέβιν Μάγκνουσεν πραγματοποιεί τη μεγάλη και αναπάντεχη επιστροφή στο μαγικό κόσμο της Formula 1 αλλά και την ομάδα της Haas F1. Μετά τη διακοπή της συνεργασίας της Αμερικανικής ομάδας με τον βασικό χορηγό της, την Uralkali, και τον Νικίτα Μάζεπιν, αναζητούσε νέο teammate για τον Μικ Σουμάχερ για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2022.
Παρότι όπως είχε δηλώσει και ο διευθυντής της Haas, Γκίνθερ Στάινερ, ο εφεδρικός οδηγός Πιέτρο Φιτιπάλντι θα αποτελούσε τη λογική επιλογή, ήταν σαφές πως η απειρία του Βραζιλιάνου σε συνδυασμό με το… ταβάνι των δυνατοτήτων του που -κακά τα ψέματα- είναι εύκολα ορατό, ανάγκασαν τη Haas να ψάξει αλλού.
Επιλογές υπήρξαν αρκετές και παρότι ονόματα όπως αυτό του Αντόνιο Τζιοβινάτσι βρίσκονταν ψηλά στη λίστα, να που είχαμε τη μεγάλη έκπληξη. Μάλιστα ο Μάγκνουσεν θα βρεθεί στο Μπαχρέιν όπου θα δοκιμάσει και αυτός, όπως και οι Σουμάχερ-Φιτιπάλντι την VF-22. Είναι άλλωστε ένα κρίσιμο τεστ αφού στη Βαρκελώνη το νέο μονοθέσιο κάλυψε μόλις 160 γύρους και πρέπει να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος. Σε μία περίοδο ενδεχομένως καθοριστική αφού βάσει των νέων τεχνικών κανονισμών του σπορ, κάθε γύρος, κάθε χιλιόμετρο, είναι υψίστης σημασίας.
Ο Μάγκνουσεν υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο και η επιστροφή του επιβεβαιώνει πως ουδέποτε χάθηκε η εμπιστοσύνη στο ταλέντο του, απλά η αποχώρησή του στο τέλος του 2020 (όπως και του Ρομέν Γκροζάν) ήταν για λόγους… επιβίωσης της ομάδας!
«Προφανώς ξαφνιάστηκα αλλά ταυτόχρονα ενθουσιάστηκα όταν δέχθηκα το τηλεφώνημα της Haas F1 Team. Οι δεσμεύσεις μου για το 2022 είχαν πάρει άλλη κατεύθυνση αλλά η ευκαιρία να επιστρέψω και να αγωνιστώ στη Formula 1, με μία ομάδα που γνωρίζω πολύ καλά, ήταν απλά υπερβολικά ελκυστική. Θέλω να ευχαριστήσω τόσο την Peugeot όσο και Chip Ganassi Racing που με αποδέσμευσαν άμεσα από τα συμβόλαιά μας. Φυσικά θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον Τζιν Χάας και τον Γκίνθερ Στάινερ για την ευκαιρία να συνεχίσω την καριέρα μου στη Formula 1. Είχαμε μία καλή σχέση και η θετική μας επαφή συνεχίστηκε και αφότου έφυγα στο τέλος του 2020. Ενημερώθηκα στο μέτρο του δυνατού για την εξέλιξη της VF-22 και την προοπτική του πακέτου μας. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε αλλά είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να βρεθώ ξανά πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου της F1», είπε ο Μάγκνουσεν.
Η αναφορά του 29χρονου στις Peugeot και Chip Ganassi Racing αφορά στα προγράμματα στα οποία είχε ενταχθεί για το 2022. Θα ήταν μέλος της γαλλικής ομάδας στη μεγάλη της επιστροφή στους Αγώνες Αντοχής ενώ τρέχει από πέρυσι με την Αμερικανική ομάδα στο IMSA SportsCar Championship. Μάλιστα είχε μία νίκη και τέσσερα βάθρα! Παράλληλα, έτρεξε και έναν αγώνα στο IndyCar και συγκεκριμένα στον αγώνα στην πίστα Road America με την Arrow McLaren SP.
Όμως αυτά αποτελούν παρελθόν και επιστρέφει στην F1 όπου μετρά ήδη 119 εκκινήσεις. Ανέβηκε στο βάθρο στο ντεμπούτο του, το 2014 στην Αυστραλία με τη McLaren, ενώ ήταν μέλος της Haas την περίοδο 2017-2020. Το καλύτερο πλασάρισμά του στους 79 αγώνες με την Αμερικανική ομάδα, ήταν η 5η θέση στα Grand Prix Μπαχρέιν και Αυστρίας το 2018.
«Είμαι ενθουσιασμένος που υποδεχόμαστε ξανά στη Haas F1 Team τον Κέβιν Μάγκουσεν», είπε ο Στάινερ. «Όταν αναζητήσαμε έναν οδηγό που να φέρει αξία στην ομάδα, έχοντας μάλιστα εμπειρία από τη Formula 1, η επιλογή του Κέβιν ήταν ξεκάθαρη για εμάς. Η άμεση διαθεσιμότητά του σημαίνει πως μπορούμε να του δώσουμε χρόνο στις δοκιμές του Μπαχρέιν. Ήταν παράγοντας-κλειδί στις έως τώρα επιτυχίες μας, όταν είχαμε τις καλύτερες θέσεις μας σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, τη σεζόν του 2018. Πέρυσι συνέχισε να δείχνει πως είναι κορυφαίος οδηγός, προσθέτοντας νίκες και βάθρα στο ενεργητικό του. Ως βετεράνος, θα προσφέρει με την εμπειρία του, παρέχοντας ξεκάθαρες κατευθύνσεις στην εξέλιξη της VF-22».
Οι δοκιμές του Μπαχρέιν ξεκινούν στις 9 το πρωί της Πέμπτης, 10 Μαρτίου. Το gMotion by Gazzetta θα σας προσφέρει πλήρη ενημέρωση, σε πραγματικό χρόνο, για όσα συμβαίνουν στην πίστα του Σακχίρ. Μη χάσετε λοιπόν το LIVE μας!
Φωτογραφίες: Haas F1 Team
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!