Πάσχα χωρίς καρμανιόλες στους δρόμους
Γενιές οδηγών έχουν μεγαλώσει με το άγχος της κίνησης στην απαράδεκτη Ε.Ο. Κορίνθου – Πάτρας και με το βραχνά του περάσματος από την πανέμορφη αλλά και εξαιρετική επικίνδυνη κοιλάδα των Τεμπών.
Χωρίς βέβαια να είναι αυτά τα μόνα επικίνδυνα σημεία των ελληνικών δρόμων, ήταν τα πιο χαρακτηριστικά λόγω φόρτου κυκλοφορίας αλλά και σπουδαιότητας. Διότι συνέδεαν την πρωτεύουσα με το μεγαλύτερο λιμάνι εξόδου/εισόδου της χώρας και με τη δεύτερη σε μέγεθος πόλη της αντίστοιχα.
Παρελθόν, με καθυστέρηση δεκαετιών, όπως παραδέχθηκε τη Δευτέρα 3 Απριλίου και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, θα αποτελούν τα δύο αυτά σημεία από τον Πέμπτη 6 Απριλίου και τη Μεγάλη Πέμπτη 13 Απριλίου αντίστοιχα.
Αυτές οι δύο ημερομηνίες αντιστοιχούν στις επίσημες παραδόσεις, εκ μέρους των ανάδοχων εταιρειών κατασκευής, αφ΄ενός των σηράγγων στα Τέμπη και αφ’ ετέρου του συνόλου σχεδόν της νέας Ε.Ο. Κορίνθου – Πάτρας.
Τα δύο αυτά έργα θα μειώσουν δραματικά το χρόνο της οδήγησης προς τη βόρεια και τη δυτική Ελλάδα αντίστοιχα. Συγκεκριμένα, για τη Θεσσαλονίκη ο χρόνος οδήγησης από την Αθήνα θα μειωθεί κατά τουλάχιστον 20 λεπτά σε πρώτη φάση και σε περισσότερο από μισή ώρα με την παράδοση όλου του έργου «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου». Αντίστοιχα, στην Πάτρα θα φτάνει κανείς σε 1:45’ λεπτά.
Πέρα όμως από τη μείωση του χρόνου οδήγησης, αυτό που θα εκπλήξει θετικά όσους θα κινηθούν στους νέους αυτοκινητοδρόμου είναι η κατακόρυφη αύξηση της ασφάλειας. Στην Ε.Ο. Κορίνθου – Πάτρας, χωρίς προστατευτική νησίδα και με μια λωρίδα/κατεύθυνση, η κίνηση παρέα με τόσα φορτηγά και λεωφορεία ήταν στην κυριολεξία ρωσική ρουλέτα.
Πλέον οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους έναν σύγχρονο, κλειστό αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες/κατεύθυνση και Λ.Ε.Α., σύγχρονους σταθμούς εξυπηρέτησης και 24ωρη υπηρεσία ελέγχου και βοήθειας.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!