Γιατί θα συμμετέχει στα IndyCars ο Αλόνσο;

Πέτρος Πιτσίνης
Γιατί θα συμμετέχει στα IndyCars ο Αλόνσο;
Εκτός F1 και εντός IndyCar θα βρεθεί ο δύο φορές Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής, που θα λάβει μέρος στο φημισμένο Indianapolis 500, αντί στο Μονακό.

«Στο Μονακό έχω κερδίσει δύο φορές και δεν κρύβω τη φιλοδοξία μου να γίνω ο δεύτερος οδηγός στην ιστορία των αγώνων, μετά τον Γκράχαμ Χιλ, με νίκη επίσης στην Ινδιανάπολη και στις 24 ώρες του Μαν. Για το τελευταίο δεν βιάζομαι, είμαι μόλις 35 και έτσι έχω αρκετά ακόμα χρόνια να το προσπαθήσω».

Η δήλωση αυτή, που έγινε από τον Αλόνσο σχετικά με την παρθενική συμμετοχή του στα IndyCars και στο διάσημο αμερικανικό αγώνα στις 28 Μαίου 2017, θα μπορούσε εν πολλοίς να δικαιολογήσει την απουσία του από το εμβληματικό Μόντε.

Αυτή ωστόσο φαίνεται να είναι η επίσημη «δικαιολογία», το χρυσό χάπι για μια κίνηση που έχει εντελώς διαφορετικό στόχο. Αυτός είναι να αμβλυνθούν κάπως οι αρνητικές εντυπώσεις από τις δύο στις δύο εγκαταλείψεις της MCL32 του Ισπανού πιλότου και γενικά από την πεποίθηση ότι και το 2017 θα είναι μια ακόμα «χαμένη» χρονιά για τον Αλόνσο.

Η επιστροφή της Honda στην F1 μέσα από τη συνεργασία της με την McLaren το 2015 έχει πολλά στοιχεία δράματος. Τραγικός ήρωας η ιαπωνική εταιρεία, που ακόμα και σήμερα δεν έχει καταφέρει να δώσει ένα αξιόπιστο και ανταγωνιστικό κινητήρα στους Βρετανούς. Οι οποίοι, παρά το ένδοξο παρελθόν τους, βρίσκονται στη δυσάρεστη θέση να κοιτούν τους παλιούς ανταγωνιστές τους με το κιάλι και να κυνηγούν τα τσικό της F1 όπως τις Haas και Sauber.

 

Αν ωστόσο πάμε από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, θα δούμε ότι πέρυσι η ομάδα του Μίκαελ Αντρέτι με την οποία θα συμμετέχει η McLaren στο φετινό Indy 500, κέρδισε τον αγώνα με τον ίδιο κινητήρα της Honda που θα χρησιμοποιήσει και φέτος.

Με δεδομένο λοιπόν ότι το μονοθέσιο της Andretti Autosport είναι κορυφαίο, βάζοντας στο κόκπιτ έναν από τους ικανότερους οδηγούς στην ιστορία της F1, τα αποτελέσματα θα είναι μάλλον πολύ θετικά. Τι και αν λείπει παντελώς η όποια εμπειρία από τον Αλόνσο, τόσο από την πίστα, όσο και από το ίδιο αυτοκίνητο;

Tο πρόβλημα αυτό θα λυθεί με εκατοντάδες χιλιόμετρα δοκιμών. Ο Ισπανός αμέσως μετά το GP της χώρας του, θα φύγει για τις ΗΠΑ, όπου θα στρατοπεδεύσει στην Ινδιανάπολη. Εκεί θα έχει τόσο το χρόνο, όσο και την ευκαιρία να λιώσει αρκετές τετράδες ελαστικών, ώστε να μπει άμεσα στο πετσί του νέου μονοθέσιου.

Με το δεδομένο λοιπόν ότι ο Αλόνσο στο Μόντε θα κυνηγάει και πάλι την ουρά του, γιατί να μην αρπάξει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει μια θριαμβευτική παρουσία στις ΗΠΑ, που θα τονώσει τόσο τον ίδιο όσο και την McLaren; Αφήνοντας έτσι στον Τζένσον Μπάτον τον άβολο ρόλο να γυρνάει κάπου στον πάτο του βαρελιού της κατάταξης. Πάντως, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ή πονηρές σκέψεις, ο Αλόνσο τόνισε ότι μετά τον αγώνα θα επιστρέψει κανονικά στα F1 καθήκοντά του, για το Καναδικό GP και τους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!