Η Γαλλία «σκοτώνει» βενζίνη και diesel
Σε ανακοίνωση της νέας γαλλικής κυβέρνησης μέσω του υπουργού Οικολογίας Νίκολας Ουλό, έγινε γνωστό ότι από το 2040 και μετά κανένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν θα πωλείται στη χώρα.
Τη στιγμή που οι περισσότερες χώρες εξετάζουν μέτρα για τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης με απαγορεύσεις σε αυτοκίνητα diesel παλαιάς τεχνολογίας, η Γαλλία κάνει ένα βήμα πιο πέρα. Στη μεγάλη συζήτηση σχετικά με το τέλος του diesel, για την οποία μια εμπεριστατωμένη άποψη μπορείτε να διαβάσετε εδώ, η απάντηση είναι μια: Το όποιο τέλος δεν αφορά ένα συγκεκριμένο είδος αλλά συνολικά τα ορυκτά καύσιμα και τους κινητήρες που τα χρησιμοποιούν.
Αυτό το γνωρίζουμε ήδη πολύ καλά από τα μακροπρόθεσμα στρατηγικά σχέδια των κατασκευαστών αυτοκινήτων, καθώς οι περισσότεροι προβλέπουν πολύ πιο νωρίς από τη γαλλική κυβέρνηση τη σχεδόν πλήρη επικράτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έναντι των συμβατικών. Συγκεκριμένα, υπολογίζουν ότι περισσότερο από το 80% της παραγωγής τους το 2030 θα αφορά οχήματα με ηλεκτρικούς κινητήρες.
Για το κοινό που γνωρίζει τις εξελίξεις στην βιομηχανία αυτοκινήτου, εξαγγελίες που «σοκάρουν» με την προοδευτικότητά τους και το σημαντικό θετικό αντίκρυσμα που θα έχουν στο περιβάλλον, όπως αυτή της γαλλικής κυβέρνησης, έχουν περάσει προ πολλού από τα γραφεία του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Άλλωστε, παρότι τα μέλη της κυβέρνησης Μακρόν είναι νέα, «ποιος ζει και ποιος πεθαίνει» σε 23 χρόνια για να θυμάται τέτοιες βαρύγδουπες δηλώσεις.
Εν τέλει, η ίδια η βιομηχανία αυτοκινήτου θα έχει πολύ πιο γρήγορα προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και, όταν οι πολιτικοί αποφασίσουν να κηδέψουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι κατασκευαστές θα μαζεύονται ήδη για το ετήσιο μνημόσυνό τους.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!