Γιατί η Volvo «ψώνισε» Lynk & Co;
Επειδή θα αναρωτιέστε, η Lynk & Co είναι μια νεότευκτη μάρκα, που ουσιαστικά θα αναλάβει την εξωστρεφή παρουσία της Geely στις παγκόσμιες αγορές.
Καθώς η Volvo έχει την ταμπέλα του premium κατασκευαστή και ως εκ τούτου δεν μπορεί να δραστηριοποιείται όσο μαζικά θα επιθυμούσε ο κινεζικός όμιλος Geely ενώ, ταυτόχρονα, ο δεύτερος έχει τη «ρετσινιά» της κινέζικης καταγωγής, η Lynk & Co αποκτά ως νονά τη Volvo. Η οποία, σε επίπεδο εικόνας στις παγκόσμιες αγορές, παρουσιάζει ουρανομήκη θετική διαφορά σε σχέση με την μητρική της εταιρεία.
Ο κινεζικός όμιλος, που μπορεί να μην έχει το όνομα αλλά έχει το χρήμα και προφανώς πολλά καλά μυαλά να τον διοικούν, με την πώληση ενός μέρους της Lynk & Co τώρα στη Volvo, όπου η εταιρεία ως εντελώς νέα κοστίζει κάτι περισσότερο από τίποτα, ισχυροποιεί τους τεχνολογικούς δεσμούς τους και ταυτόχρονα προσφέρει ένα σημαντικό μελλοντικό περιουσιακό στοιχείο στην σουηδική εταιρεία.
Η Lynk & Co θα είναι αντίστοιχα ωφελημένη από τη δυνατότητα χρήσης τεχνολογιών των Σουηδών, ενώ όλοι μαζί θα χρησιμοποιούν κοινά πλαίσια και μηχανικά μέρη. Τα πρώτα ήδη έχουν μοιραστεί, υπό τη μορφή της πλατφόρμας Compact Modular Architecture (CMA), που θα αποτελέσει τη βάση της μελλοντικής σειράς 40 της Volvo αλλά και των δύο μοντέλων της Lynk & Co, των 01 και 03.
Η παρουσία της Lynk & Co δίπλα στη Volvo δεν θα περιοριστεί μόνο σε επίπεδο μετοχικό αλλά θα επεκταθεί και στο εμπορικό, καθώς σε πολλές χώρες στο μέλλον τα μοντέλα της πρώτης θα πωλούνται από το δίκτυο της δεύτερης. Αν ο «νονά» έχει καλή φήμη, επωφελείται ποικιλοτρόπως και το «βαφτιστήρι».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!