Γερμανία vs Κορέα 0-1 στον αγώνα αξιοπιστίας

Πέτρος Πιτσίνης
Γερμανία vs Κορέα 0-1 στον αγώνα αξιοπιστίας
Πανηγυρική νίκη εντός γερμανικής έδρας για τους Κορεάτες: Οι Γερμανοί οδηγοί θεωρούν τα Kia και Hyundai τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα.

Στην έρευνα Vehicle Dependability που πραγματοποίησε η αμερικανική εταιρεία JD Power στη Γερμανία, Κορεάτες και Ιάπωνες σάρωσαν, με τη γερμανική τιμή να υπερασπίζονται μόνο οι Τσέχοι της Skoda στην πέμπτη θέση της κατάταξης και η Opel στην 8η. Όλες οι υπόλοιπες γερμανικές ή συνδεδεμένες με γερμανικούς ομίλους μάρκες, ήταν εκτός δεκάδας.

Η έρευνα αξιοπιστίας καινούριων αυτοκινήτων της JD Power πραγματοποιείται στη Γερμανία εδώ και τρία χρόνια. Φέτος, 14.000 οδηγοί κλήθηκαν να αξιολογήσουν 71 διαφορετικά μοντέλα, που έχουν στην κατοχή τους από 12 έως 36 μήνες. Η έρευνα αφορά αυτοκίνητα που αγοράστηκαν καινούρια και οι ιδιοκτήτες τους σημειώνουν τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στο διάστημα που τα είχαν στην κατοχή τους.

Η JD Power κάνει αναγωγή των προβλημάτων που καταγράφουν οι ιδιοκτήτες, τα οποία είναι 177 χωρισμένα σε όλους τους τομείς που αφορούν τη χρήση ενός αυτοκινήτου, ανά 100 αυτοκίνητα. Όσο μικρότερος είναι ο αριθμός προβλημάτων/100 αυτοκίνητα, τόσο μεγαλύτερη η αξιοπιστία.

Όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα που ακολουθεί, κορεατικές και ιαπωνικές μάρκες νικούν κατά κράτος της Γερμανικές μέσα στο ίδιο τους το σπίτι. Επίσης, η έρευνα καταδεικνύει και ένα ακόμα «παράδοξο»: οι μάρκες κύρους είναι καταποντισμένες, τη στιγμή που οι μαζικοί κατασκευαστές μεγαλουργούν.

 

Όπως εξηγεί ο υπεύθυνος της JD Power για την έρευνα στη Γερμανία Μάρκ Λέντριχ, το φαινόμενο αυτό συνδέεται περισσότερο με τις προσδοκίες των ιδιοκτητών ακριβών αυτοκινήτων, όπως επίσης και με το γεγονός ότι αυτά πραγματοποιούν πολύ περισσότερα χιλιόμετρα ανά έτος. Ένα ακόμα στοιχείο που συμβάλλει στην αύξηση των παραπόνων είναι ο πολύ πλούσιος εξοπλισμός: κάποια από τα δεκάδες συστήματα ευκολίας, άνεσης ή ασφάλειας μπορεί να μην ικανοποιούν απόλυτα το χρήστη, γεγονός αναμενόμενο.

Ο Λέντριχ αναδεικνύει επίσης ένα ακόμα πολύ σημαντικό στοιχείο παραπόνων, που κατέγραψε η φετινή έρευνα: την αναντιστοιχία της εργοστασιακής με την πραγματική κατανάλωση. Όπως εξηγεί, οι περισσότεροι οδηγοί αυτοκινήτων έχουν, βάσει ερευνών, τη χαμηλή κατανάλωση ως δεύτερο πιο σημαντικό κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου (48%), με πρώτο το κόστος αγοράς (51%).

Με αυτό το δεδομένο, όταν οι ιδιοκτήτες διαπιστώνουν σημαντικά μεγαλύτερη κατανάλωση στην πράξη, δυσανασχετούν και, ταυτόχρονα, δύσκολα εμπιστεύονται τον ίδιο κατασκευαστή για το επόμενο αυτοκίνητό τους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!