Δέκα μάρκες που δεν θα δούμε στην Εκθεση IAA της Φρανκφούρτης
Ολοένα περισσότερες μάρκες αυτοκινήτων στρέφουν τις πλάτες τους στις διεθνείς εκθέσεις, όπως της Φρανκφούρτης, από την οποία θα λείψουν δυνατά ονόματα των τεσσάρων τροχών.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν τη στάση τους απέναντι στις διεθνείς εκθέσεις. Ενώ λοιπόν η συμμετοχή τους θεωρείτο αυτονόητη στο παρελθόν, σήμερα δεν διστάζουν να λείψουν από μεγάλες εκθέσεις, στις οποίες κοστίζει η συμμετοχή διψήφιο αριθμό εκατομμυρίων. Eκτιμάται, ότι στις γερμανικές μάρκες κοστίζει η συμμετοχή στην Εκθεση IAA της Φρανκφούρτης από 20 έως 80 εκατομμύρια ευρώ!
Ετσι, ολοένα περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτων αποφασίζουν να συμμετέχουν επιλεκτικά ανάλογα με τα λανσαρίσματα νέων μοντέλων τους είτε απλά αποφεύγουν τις εκθέσεις και επενδύουν τα χρήματά τους σε νέους τρόπους προβολής και επικοινωνίας με το αγοραστικό κοινό, κυρίως με διαύλους τα ψηφιακά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της εφετινής Διεθνούς Εκθεσης της Φρανκφούρτης, που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 14 έως 24 Σεπτεμβρίου και διοργανώνεται από τον Σύνδεσμο Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών, VDA. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, θα λάβουν μέρος στην έκθεση πάνω από 50 μάρκες αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων και αρκετές κινέζικες. Από την άλλη πλευρά ωστόσο θα λάμψουν με την απουσία τους δυνατά ονόματα από τον χώρο των τεσσάρων τροχών, βάζοντας έτσι σίγουρα σε ανησυχία τους διοργανωτές της σημαντικότερης έκθεσης αυτοκινήτου στον κόσμο.
Συγκεκριμένα, έχουν πει ‘’nein’’ στη συμμετοχή στην έκθεση ΙΑΑ της Φρανκφούρτης οι εξής δέκα εταιρείες αυτοκινήτων, οι οποίες ίσως αποδειχθούν στην πορεία περισσότερες.
1. Η Peugeot, όπως είχε προαναγγείλει ήδη ο γαλλικός όμιλος PSA ότι θα έκανε, εφόσον δεν είχε να παρουσιάσει κάτι εντελώς νέο.
2. Η Nissan, αν και θα μπορούσε να δείξει τα ανανεωμένα Qashqai και X-Trai.
3. H Μitsubishi, που ανήκει πλέον στον όμιλο Renault/Nissan και έχει αναλάβει πρόεδρός της ο Κάρλος Γκον.
4. Η Tesla, που δεν το κάνει πρώτη φορά στη Φρανκφούρτη, αν και τώρα θα είχε την ευκαιρία της πανευρωπαϊκής πρεμιέρας του νέου Model 3.
5. H Volvo, η οποία ακολουθεί πλέον άλλη στρατηγική προβολής των μοντέλων της και δεν ποντάρει στις εκθέσεις αυτοκινήτων.
6. Η θυγατέρα πολυτελείας της Nissan, η Infiniti, που ακολουθεί το παράδειγμα της μητρικής εταιρείας.
7. Η Fiat, προφανώς λόγω έλλειψης σημαντικών πρεμιέρων, αν και στο παρελθόν συμμετείχε στις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτου «βρέξει, χιονίσει».
8. Η Αlfa Romeo, για την οποία ισχύει ό,τι και για τη Fiat.
9. Η Jeep του ομίλου FiatChrysler, παρόλον ότι λανσάρει το εξαιρετικά σημαντικό Compass νέας γενιάς.
10. Η DS, που είναι η μάρκα πολυτελείας της PSA και εφαρμόζει τη γραμμή του γαλλικού ομίλου.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!