Ο θρασύτερος κλώνος της Porsche Macan (pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Ο θρασύτερος κλώνος της Porsche Macan (pics)
Με δύο σταγόνες νερό μοιάζουν μεταξύ τους η γερμανική Porsche Macan και το κινέζικο Zotye SR9, το οποίο λανσάρεται μάλιστα και με υβριδική Plug – in τεχνολογία!
Η Κίνα έχει εξελιχθεί σε παγκόσμια μητρόπολη κλωνοποίησης γνωστών αυτοκινήτων (και όχι μόνον). Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του μοντέλου Zotye SR9, το οποίο αποτελεί σχεδόν πιστό αντίγραφο της Porsche Macan, εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Μάλιστα οι κατασκευαστές του παρουσίασαν πρόσφατα και μία υβριδική εκδοχή του με τεχνολογία Plug – in, που επιτρέπει την εξωτερική φόρτιση των μπαταριών του από πρίζα και άλλες συσκευές. Η μάρκα Zotye ξεκίνησε το 2005 σεμνά και ταπεινά, κατασκευάζοντας με την άδεια των εργοστασίων μοντέλα, όπως το Daihatsu Terios, τη Lancia Lybra και το Fiat Multipla, ένα κακάσχημο εξαθέσιο πολυμορφικό που δεν γνώρισε ιδιαίτερη επιτυχία στην Ευρώπη. Από τότε ανέβηκε η κινέζικη μάρκα επίπεδο και λανσάρει «δικά της» αυτοκίνητα, που αντιγράφουν γνωστά ευρωπαϊκά μοντέλα, όπως τα VW Touareg και Audi Q3. Mέσα σε αυτή τη λογική εντάσσεται και το λανσάρισμα του SR9, που ξεκινά στην Κίνα από 180.000 γουάν, δηλαδή περίπου 23.000 ευρώ. Πρόκειται για ένα ακαταμάχητο συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στις ορίτζιναλ Porsche Macan, που κοστίζουν πολλαπλάσια στη Χώρα του Μεταξιού. Γιαυτό και η γερμανική μάρκα μήνυσε τους Κινέζους, ωστόσο δεν κατάφερε να πετύχει την απόσυρση του μοντέλου «μαϊμού». Όσο για το υβριδικό Zotye SR9 PHEV, θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση αυτοκινήτου του Τσένγκντου στην Κίνα, που ξεκινά στις 25 Αυγούστου και ολοκληρώνεται στις 3 Σεπτεμβρίου. Η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με δίλιτρο βενζινοκινητήρα 190 ίππων και ηλεκτροκινητήρα, επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5’’ και προσφέρει έως 80 χιλιόμετρα αυτονομία με αποκλειστική χρήση του ηλεκτρικού μοτέρ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!