Στο τέλος... χαμογέλασε ο Φέτελ
Στις ελεύθερες δοκιμές η Red Bull έδειξε ένα άλλο πρόσωπο και ότι θα μπορούσε να κυριαρχήσει στη Σιγκαπούρη, ενώ τα μονοθέσιά της ήταν πιο γρήγορα και στο μεγαλύτερο μέρος των κατατακτηρίων δοκιμών.
Μπουντεσλίγκα, Λειψία – Γκλάντμπαχ, ώρα 19:30. Παίξε νόμιμα και με ασφάλεια στις συναλλαγές (21+)!
Ωστόσο, ο τελευταίος λόγος ανήκε στη Ferrari και στον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός σημείωσε έναν εξαιρετικό χρόνο από την πρώτη του προσπάθεια στο Q3, τον υπερασπίστηκε στο φινάλε, καθώς τον έριξε κι άλλο, ώστε να κατακτήσει την 49η pole position της καριέρας του. Μάλιστα, θα μπορούσε να κάνει ακόμα καλύτερο χρόνο, αφού χτύπησε και στον τοίχο.
Τον ακολούθησαν οι δύο Red Bull, με τον Μαξ Φερστάπεν να χάνει την ευκαιρία για την παρθενική pole της καριέρας του. Όπως προαναφέραμε, οι «κόκκινοι ταύροι» ήταν δυνατοί και σήμερα ο Ολλανδός έδειχνε ικανός για την πρώτη εκκίνησή του από την πρώτη θέση. Τελικά, έμεινε δεύτερος, με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να έρχεται τρίτος και τον Κίμι Ραϊκόνεν να είναι τέταρτος.
Πίσω τους ήταν οι δύο Mercedes, με τα «ασημί βέλη» να βλέπουν τη διαδικασία να μην εξελίσσεται και τόσο καλά. Οι Λιούις Χάμιλτον και Βαλτέρι Μπότας είχαν μερικά προβλήματα, με αποτέλεσμα να πάρουν την πέμπτη και την έκτη θέση, αντίστοιχα, ώστε να ελπίζουν σε καλή εκκίνηση και καλή στρατηγική.
Από εκεί και πέρα, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Νίκο Χούλκενμπεργκ, Φερνάντο Αλόνσο, Στόφελ Φαντόρν και Κάρλος Σάινθ. Εκτός αυτής έμειναν οι Τζόλιον Πάλμερ, Σέρχιο Πέρεζ, Ντανιίλ Κβιάτ, Εστεμπάν Οκόν, Ρομάν Γκροζάν.
Τέλος, από το Q1 αποκλείστηκαν οι Κέβιν Μάγκνουσεν, Φελίπε Μάσα, Λανς Στρολ, Πασκάλ Βερλάιν, Μάρκους Έρικσον, δίχως να αντιμετωπίζει κάποιος εξ' αυτών πρόβλημα με το 107%. Έτσι, το ραντεβού ανανεώνεται για το μεσημέρι της Κυριακής (17/9 15:00) και τον αγώνα, που αναμένεται με μεγάλη αγωνία, ενώ ήταν αρκετές οι επαφές με τον τοίχο, από τις οποίες προέκυψε κι ένα κλαταρισμένο ελαστικό του Μάσα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Φέτελ Ferrari 1:43.336 1:40.529 1:39.491 19 γύροι
Φερστάπεν Red Bull 1:42.010 1:40.332 1:39.814 18 γύροι
Ρικιάρντο Red Bull 1:42.063 1:40.385 1:39.840 18 γύροι
Ραϊκόνεν Ferrari 1:43.328 1:40.525 1:40.069 18 γύροι
Χάμιλτον Mercedes 1:42.455 1:40.577 1:40.126 17 γύροι
Μπότας Mercedes 1:43.137 1:41.409 1:40.810 16 γύροι
Χούλκενμπεργκ Renault 1:42.586 1:41.277 1:41.013 18 γύροι
Αλόνσο McLaren 1:42.086 1:41.442 1:41.179 20 γύροι
Φαντόρν McLaren 1:42.222 1:41.227 1:41.398 19 γύροι
Σάινθ Toro Rosso 1:42.176 1:41.826 1:42.056 20 γύροι
Πάλμερ Renault 1:42.472 1:42.107 12 γύροι
Πέρεζ Force India 1:43.594 1:42.246 8 γύροι
Κβιάτ Toro Rosso 1:42.544 1:42.338 14 γύροι
Οκόν Force India 1:43.626 1:42.760 11 γύροι
Γκροζάν Haas 1:43.627 1:43.883 13 γύροι
Μάγκνουσεν Haas 1:43.756 8 γύροι
Μάσα Williams 1:44.014 6 γύροι
Στρολ Williams 1:44.728 9 γύροι
Βερλάιν Sauber 1:45.059 9 γύροι
Έρικσον Sauber 1:45.570 6 γύροι
Q1 107%: 1:49.150
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!