Μοτοσυκλέτα ή scooter?

Γιώργος Βαρίνος
Μοτοσυκλέτα ή scooter?
Το Honda Integra NC750D είναι μια κατηγορία μόνο του.

Όταν παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια υπήρξε θέμα συζήτησης σε παρέες, καφετέριες αλλά και αίθουσες έρευνας και εξέλιξης των ανταγωνιστών. Το Integra 700 τότε (σήμερα έγινε Integra 750) ήταν μια μοτό σε μια απροσδιόριστη κατηγορία που κάποιοι το λάτρεψαν και κάποιοι το μίσησαν. Αυτό από μόνο του ξεκάθαρα φανέρωνε πως πρόκειται για μια αξιόλογη μοτοσυκέτα, καθώς τόσα συναισθήματα δεν ενεργοποιούνται τυχαία. Το 2012, αποτελούσε το ένα μέλος (εκ των τριών συνολικά) μιας νέας μοσυκλετιστικής οικογένειας που κατασκευάστηκε με γνώμονα την μεγάλη οικονομία κλίμακας στη σχεδίαση και κατασκευή, το σχετικά χαμηλό κόστος κτήσης (με σχετικά μεγάλα περιθώρια κέρδους για την Honda), το χαμηλό κόστος χρήσης και την αντοχή στο χρόνο, προς όφελος του καταναλωτή με τον ξεχωριστό χαρακτήρα που ακροβατούσε ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες και τα scooter. Η οικογένεια αυτή, η Honda την ονόμασε NC και περιλάμβανε την διπλής χρήσης «Χ», την περισσότερο δρόμου «S» και το mega scooter «Integra». Και τα τρία μοντέλα είχαν πολλά κοινά εξαρτήματα και μοιράζονταν εκτός από τον ίδιο κινητήρα, το πλαίσιο, την ανάρτηση, τα φρένα και το απίστευτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT που αποτελεί πατέντα της Honda και έχει δεχθεί μικρές βελτιώσεις, ώστε να γίνει ακόμα πιο αποτελεσματικό και προοδευτικό στις αλλαγές του. Δύο χρόνια αργότερα η Honda παρουσιάζει πανευρωπαϊκά, την νέα γενιά αυτής της οικογένειας στην... Γλυφάδα!!!

Διαβάστε όλη τη δοκιμή στο περιοδικό inMotion, μαζί με πολλές φωτογραφίες, πληροφορίες και video. Εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!