Η νέα σειρά V7 της Moto Guzzi
Stone, Special και Racer είναι τα τρία μοντέλα που συνθέτουν το φάσμα της σειράς Moto Guzzi V7.
MG V7 Stone: Εκλεπτυσμένο και ευέλικτο, το V7 Stone, ενισχύεται από λεπτομέρειες, που τονίζουν ακόμη περισσότερο το μινιμαλιστικό χαρακτήρα του. Το πιο προσιτό στο ευρύ κοινό, από τα μοντέλα της σειράς V7, αλλάζει εμφάνιση και μετατρέπεται σε ένα απόλυτο «black look» σύνολο. Τώρα οι εκδόσεις με τη διχρωμία, είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα, όπως και κάθε άλλο μεταλλικό μέρος της μοτοσυκλέτας, με εξαίρεση τον κινητήρα, το τελικό της εξάτμισης και το πιρούνι. Με μια εμφάνιση σαν και αυτή, το μόνο που έμενε να γίνει ήταν μία τελευταία πινελιά στο χρώμα του ρεζερβουάρ για να αλλάξει εντελώς η προσωπικότητα της μοτοσυκλέτας και να τονιστεί ο ιδιαίτερος χαρακτήρας της: sport look για το νέο "Rosso Corposo", κομψό σατέν φινίρισμα για το "Verde Agata" και μητροπολιτικός αέρας για το "Nero Ruvido ".
MG V7 Special: το μοντέλο αυτό, είναι ό,τι πιο κοντινό στην αρχική ιδέα του V7, καθώς μοιράζεται τα ίδια γραφικά με τον προκάτοχο του, με την ονομασία "Essetre" (S3) όπως η V750 του 1974, που εισήγαγε τα δισκόφρενα για πρώτη φορά στα μοντέλα της Moto Guzzi. Το V7 Special είναι διαθέσιμο σε δύο βασικούς συνδυασμούς χρωμάτων: ασημί μεταλλικό με μαύρες λωρίδες και μαύρο χρώμα με πορτοκαλί λωρίδες, που ακολουθούν πιστά τα χρώματα του διάσημου προγόνου.
Το ρεζερβουάρ φέρει το ιστορικό ανάγλυφο λογότυπο, ενώ οι ζάντες είναι επίσης βαμμένες σε μαύρο χρώμα αντί για χρώμιο.
MG V7 Racer: Παράγεται σε αριθμημένη έκδοση, όπως αποδεικνύεται και από την εορταστική πλακέτα, η οποία παραμένει και στην τρίτη του έκδοση. Με μία γρήγορη ματιά βλέπουμε ότι το πλαίσιο παραμένει κόκκινο και το ρεζερβουάρ χρωμιομένο, αλλά οι λεπτομέρειες, όπως τα πλαϊνά πλαστικά, οι καθρέφτες και τα προστατευτικά των μαρσπιέ, είναι πλέον βαμμένες σε μαύρο ματ χρώμα, προσφέροντας μία εντυπωσιακή αντίθεση με το γυαλιστερό χρωμιωμένο ρεζερβουάρ 22 λίτρων. Ο αριθμός "7" παραμένει στο μπροστινό φέρινγκ και στην ουρά του μοντέλου, αλλά τώρα είναι χρωμιομένος, σε αντίθεση με το λευκό χρώμα της προηγούμενης έκδοσης. Η μονή σέλα είναι επίσης νέα (οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παραγγείλουν και την έκδοση με διπλή σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη). Το κόκκινο πλαίσιο, εξακολουθεί να είναι εντυπωσιακό, εμπνευσμένο από τα πρώτα θρυλικά V7 Sport με το CrMo πλαίσιο, και έχει υποστεί ειδική κατεργασία – καθώς επίσης τα κέντρα των τροχών και το ψαλίδι – η οποία επιτείνει το γυαλιστερό φινίρισμα και δίνει έμφαση στην καθαρότητα της αρχιτεκτονικής του. Το Moto Guzzi είναι γραμμένο επίσης με κόκκινο χρώμα, ακριβώς όπως και στην πιο πρόσφατη California Custom.
Άμεσα αναγνωρίσιμα, ευέλικτα και εύκολα στην οδήγηση, τα μοντέλα της σειράς V7 παραμένουν ένας θρύλος για την ιστορική μάρκα της Moto Guzzi, η οποία υποστηρίζεται και από άλλα επιβλητικά μοντέλα, όπως τα California 1400 Custom και Touring, που έχουν συντελέσει στην καθολική αναγνώριση και τον πρωταγωνιστικό ρόλο των μοντέλων με σήμα τον αετό στην παγκόσμια αγορά δικύκλων. Ειδικά στην αγορά της Ευρώπης, και κόντρα στην αρνητική τάση της εποχής σε ότι αφορά την αγορά μοτοσυκλετών, η ιστορική μάρκα του Mandello del Lario, διαγράφει μία εξαιρετική πορεία, καταγράφοντας σταθερή αύξηση πωλήσεων τα τρία τελευταία χρόνια. Στην πραγματικότητα, η πορεία των πωλήσεων μοντέλων της Moto Guzzi, παγκόσμια, έχει αυξηθεί από τις 4.500 μοτοσυκλέτες το 2010 σε περισσότερες από 6.800 το 2013, παρουσιάζοντας μία αύξηση της τάξεως του +51%.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!