Piaggio MP3 300 LT ABS ASR

Γιώργος Βαρίνος
Piaggio MP3 300 LT ABS ASR
Το 2006 η Piaggio, προβλέποντας το μέλλον, επινόησε μία νέα μορφή μετακίνησης. Το Piaggio Mp3 ήταν το πρώτο σκούτερ με τρεις τροχούς στον κόσμο, μια ιδέα που όπως δείχνουν και πειραματικές (μετά από 8 χρόνια από την εφαρμοσμένη ιδέα της Piaggio) προτάσεις από άλλους κατασκευαστές, στην πρόσφατη έκθεση της Κολωνίας, θα επικρατήσει γενικά στο χώρο των δύο (τριών) τροχών τα επόμενα χρόνια!

Το νέο Piaggio Mp3 είναι πλέον διαθέσιμο σε δύο κυβισμούς, 500 κ.εκ. και τώρα πλέον και 300 κ.εκ. με δύο εκδόσεις ανά κυβισμό – Sport και Business – παρουσιάζοντας μία ολοκληρωμένη οικογένεια οχημάτων με τρεις τροχούς, ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες καθημερινής μετακίνησης. Η έκδοση 300, διατηρήσει όλα τα αισθητικά και τεχνικά χαρακτηριστικά του εξολοκλήρου ανανεωμένου Piaggio Mp3, που το τοποθετούν ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, σε συνδυασμό με έναν κινητήρα εξαιρετικών επιδόσεων και μειωμένων καταναλώσεων. Ο κινητήρας 300 cc 4χρονος, 4 βάλβιδος, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, υγρόψυκτος, αποδίδει ισχύ 17 kW (23,1 CV) στις 7.250 στροφές και μέγιστη ροπή 24,3 Nm στις 6.250 στροφές. Αυτές οι επιδόσεις μεταφράζονται σε άμεση επιτάχυνση στο συνεχές σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη αλλά και σε μέγιστη ταχύτητα κατάλληλη για άνετη κίνηση σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους.

Το πλαίσιο του MP3 300 LT ABS επανασχεδιάστηκε με διπλό στόχο, αφενός την επίτευξη άριστου επιπέδου σταθερότητας και ακρίβειας στην οδήγηση και αφετέρου τη διεύρυνση της χρήσης του οχήματος. Χάρη στη νέα αρχιτεκτονική, παρουσιάζεται το καλύτερο Piaggio Mp3 που κατασκευάστηκε ποτέ σε ό,τι αφορά δυναμικά χαρακτηριστικά, επίπεδο ασφάλειας και άνεσης οδηγού και συνεπιβάτη. Βελτιωμένη εργονομία αλλά και καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου κάτω από τη σέλα.

Ο προσεκτικός και πλήρης επανασχεδιασμός των γραμμών συνεισφέρει στην αύξηση της άνεσης. Η σέλα έχει αποκτήσει πιο πλούσιες διαστάσεις: επίπεδη και άνετη για δύο, βελτιωμένη σε σχέση με εκείνη της προηγούμενης γενιάς Piaggio Mp3, ενώ καλύτερη είναι και η εργονομία σε ό,τι αφορά τη θέση ποδιών του οδηγού. Συγκεκριμένα το νέο τρίγωνο τιμόνι-σέλα-δάπεδο είναι μεγαλύτερο, με αποτέλεσμα πιο εύκολη οδήγηση και απόλυτος έλεγχος του οχήματος. Κερδισμένος βέβαια δεν είναι μόνο ο οδηγός. Ως πραγματική εναλλακτική στο αυτοκίνητο, η νέα γενιά Piaggio Mp3 προσφέρει στο συνεπιβάτη ακόμα μεγαλύτερη άνεση: μεγαλύτερος χώρος, πιο άνετη θέση και νέα βολικά αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Ο μεγάλος φωτιζόμενος χώρος κάτω από τη σέλα, με παροχή ρεύματος 12 V και ειδική επένδυση, έχει επανασχεδιαστεί για περισσότερες χρήσεις. Χάρη στο σχεδόν ορθογώνιο σχήμα του, χωρίς επίπεδα ή διαχωριστικά ώστε να είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος, μπορεί να φιλοξενήσει δύο full-face κράνη ή μία τσάντα laptop. Η σέλα ανοίγει ηλεκτρικά και διαθέτει αμορτισέρ για πιο ομαλό και ασφαλές άνοιγμα. Η επίπεδη και εκλεπτυσμένη ουρά διευκολύνει την τοποθέτηση και χρήση βαλίτσας (περιλαμβάνεται στην πλούσια γκάμα αποκλειστικών αξεσουάρ), η οποία αυξάνει περαιτέρω την ήδη εντυπωσιακή ικανότητα φόρτωσης.

Περισσότερα μόλις το πάρουμε για δοκιμή.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!