Μετά την Pirelli και ο Pininfarina

Γιώργος Βαρίνος
Μετά την Pirelli και ο Pininfarina
Φήμες θέλουν την ινδική Mahindra να βρίσκεται σε συζητήσεις εξαγοράς του ιταλικού οίκου Pininfarina.

Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της Pirelli από την κινεζική ChemChina, το Bloomberg μετέδωσε ότι σύμφωνα με πηγές του υπάρχει ενδιαφέρον για την εξαγορά του σχεδιαστικού οίκου Pininfarina, από την ινδική βιομηχανία αυτοκινήτων Mahindra. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι φήμες αυτές ενισχύονται από το γεγονός ότι οι δύο εταιρείες ήδη συνεργάζονται στην εξέλιξη ενός νέου SUV, ενώ αποτέλεσμα της σχεδιαστικής δουλειάς του ιταλικού οίκου ήταν και το ηλεκτρικό μοντέλο Halo που παρουσίασε η Mahindra στην έκθεση αυτοκινήτου του Νέου Δελχί, το 2014.

Ο Pininfarina ιδρύθηκε το 1930 ως εργοστάσιο κατασκευής αμαξωμάτων ειδικών προδιαγραφών, για αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής. Σήμερα η εταιρεία λειτουργεί τόσο ως κατασκευαστής, όσο και ως σχεδιαστής όχι μόνο αυτοκινήτων, αλλά γενικά βιομηχανικών προϊόντων. Η φήμη του ιταλικού οίκου που έχει σχεδιάσει μερικά από τα πλέον συναρπαστικά σπορ αυτοκίνητα του αιώνα, με τελευταία τη Ferrari 458 Italia, είναι παγκόσμια. Ο στόχος της εξαγοράς, αν τελικά ευοδωθεί, θα είναι να προσδώσει το απαραίτητο κύρος στη Mahindra και να τη βοηθήσει να σχεδιάσει μοντέλα που θα έχουν τύχη στις αναπτυγμένες αγορές. Εδώ πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι η Mahindra έχει ήδη εξαγοράσει τον κλάδο των μοτοσικλετών της Peugeot, την κορεατική SsangYong και έχει ακόμα μερικά δις δολάρια διαθέσιμα για εξαγορές και συγχωνεύσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!