Αγόρασαν Volvo των 100.000 ευρώ μέσω Smartphone

Αγόρασαν Volvo των 100.000 ευρώ μέσω Smartphone
Η Volvo αναβαθμίζει ριζικά την παρουσία της στο Διαδίκτυο, ενώ από το 2016 θα προσφέρει online όλη τη γκάμα των μοντέλων της!
Αλλάζει ριζικά ο τρόπος προβολής και πώλησης των μοντέλων της Volvo. Η σουηδική μάρκα θα προσφέρει από τον επόμενο χρόνο όλη τη γκάμα της και online, καθώς διαπίστωσε ότι υπάρχει πλέον μεγάλο ενδιαφέρον για αυτόν τον τρόπο πώλησης από τους πελάτες της. Όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ της Volvo, Alain Visser, απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου αποτελεί η πολύ καλή προετοιμασία. Ο Visser ανέφερε ως παράδειγμα την πώληση μίας πολυτελούς έκδοσης του νέου XC90 τον περασμένο Σεπέμβριο αποκλειστικά μέσω του Ιντερνετ. Τα 1927 διαθέσιμα αυτοκίνητα πουλήθηκαν μέσα σε 47 ώρες, αν και δεν είχε κατασκευαστεί μέχρι τότε ούτε ένα τέτοιο μοντέλο. Μάλιστα, τα περίπου δύο χιλιάδες Volvo XC90 θα είχαν εξαντληθεί μέσα σε μόλις δύο ώρες, αν δεν είχαν προκύψει τεχνικά προβλήματα. Είναι χαρακτηριστικό, ότι το 6% των οnline παραγγελιών έγινε μέσω Smartphone. Με άλλα λόγια, υπήρξαν πελάτες που αγόρασαν ένα τζιπ πολυτελείας άνω των 100.000 ευρώ μέσω του κινητού τους και χωρίς να έχουν δει ποτέ το αυτοκίνητο από κοντά! Η έμφαση της Volvo στο Διαδίκτυο αποτυπώνεται και στις επερχόμενες αλλαγές, που θα γίνουν στον εταιρικό ιστότοπο της σουηδικής μάρκας. Ο Visser ανακοίνωσε ως στόχο ‘’να γίνει η επίσκεψη στο site της Volvo τόσο ευχάριστη και εντυπωσιακή, όπως η επίσκεψη σε μία έκθεση αυτοκινήτων», γιαυτό και θα αλλάξει ριζικά η ιστοσελίδα της. Εξάλλου η Volvo θα σταματήσει οποιαδήποτε άλλη χορηγική δραστηριότητα εκτός του ιστιοπλοϊκού αγώνα Volvo Ocean Race και θα συμμετέχει μόνον σε μία Διεθνή Εκθεση ανά ήπειρο. Στην Ευρώπη προτίμησε το Σαλόνι της Γενεύης από την Εκθεση της Φρανκφούρτης, όπου συνθλίβεται δίπλα στην πληθωρική παρουσία των Mercedes, BMW και Audi. Ο Visser απέκλεισε επίσης το ενδεχόμενο να δραστηριοποιηθεί η Volvo ως χορηγός στο ποδόσφαιρο, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Πώς είναι δυνατόν να δίνει μία εταιρεία αυτοκινήτων εξαψήφια ποσά σε εκατομμύρια ευρώ ως χορηγός π.χ. της Μπαρτσελόνα και να έχει έτσι απέναντί της το 80% των Ισπανών;».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!