Επεξεργαστές εναντίον κινητήρων
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης καταναλωτικών ηλεκτρονικών CES 2015 στη Σαγκάη της Κίνας, που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες, ο υπεύθυνος πωλήσεων την Audi Luca de Meo δήλωσε ότι έως το 2020, η υπολογιστική ισχύς ενός αυτοκινήτου θα είναι το ίδιο σημαντική για τους καταναλωτές όσο και η ισχύς του κινητήρα του. Η ανάγκη διασύνδεσης των αυτοκινήτων, αυτόνομης οδήγησης και όλα τα στοιχεία ασφάλειας ενός οχήματος βασίζονται πλέον στην ψηφιακή τεχνολογία. Έτσι, η αξία ενός αυτοκινήτου θα αυξάνεται στο μυαλό του καταναλωτή όσο πιο ικανό είναι να αντεπεξέρχεται σε αυτά τα καθήκοντα, δηλαδή όσο πιο δυνατοί θα είναι οι επεξεργαστές του. Σκεφτείτε ότι οι γενιές του 70 και του 80 μεγάλωσαν με «θεό» τους ισχυρούς κινητήρες και τους ίππους, ενώ οι γενιές του 90 και του 2000 επικοινωνούν μόνο ψηφιακά και αυτό θα τους ενδιαφέρει ως αγοραστές και στα αυτοκίνητά τους. Η επικράτηση των ψηφιακών συστημάτων και της ηλεκτροκίνησης στα οχήματα θα μειώσουν σταδιακά τι ενδιαφέρον των καταναλωτών για τις επιδόσεις κίνησης και θα τα στρέψουν στις «επιδόσεις» της επικοινωνίας, δηλαδή στην ισχύ των επεξεργαστών. Άλλωστε σε έναν κόσμο επικοινωνίας των αυτοκινήτων μεταξύ τους αλλά και με το περιβάλλον, η απόλυτη ταχύτητα δεν θα έχει πλέον κανέναν νόημα, καθώς το κάθε όχημα θα ακολουθεί αυτόματα τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας αλλά και τις συνθήκες κίνησης, χωρίς ο οδηγός να έχει τη δυνατότητα να «πατήσει βαθιά το γκάζι».
Την άποψη αυτή του Luca de Meo υποστηρίζει και ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, ο Rupert Stadler, ο οποίος δήλωσε: «Ποτέ πριν στα 130 χρόνια ιστορίας της βιομηχανίας αυτοκινήτου ο κλάδος μας δεν άλλαξε τόσο πολύ και τόσο γρήγορα, όσο σήμερα. Η σχεδίαση, η μηχανολογία, η παραγωγή και η πώληση των αυτοκινήτων, όλα έχουν πάρει μια εντελώς νέα κατεύθυνση».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!