Τσουνάμι ανακλήσεων

Γιώργος Βαρίνος
Τσουνάμι ανακλήσεων
Σωρηδόν ανακαλούνται τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων, όπως δείχνει έρευνα για το δείκτη ικανοποίησης καταναλωτών στις ΗΠΑ, η οποία κάνει λόγο για 40% αύξηση.

Σε έκθεση που ανακοίνωσε σήμερα το Αμερικανικό Ινστιτούτο Ικανοποίησης Καταναλωτών (American Customer Satisfaction Index), αποτυπώνεται ως κύριο στοιχείο μείωσης κατά 3,7% της ικανοποίησης των αγοραστών νέων αυτοκινήτων, η μεγάλη αύξηση των ανακλήσεων. Για το θέμα αυτό, ο πρόεδρος και ιδρυτής του ινστιτούτου Claes Fornell δήλωσε: «Είναι γεγονός ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο ασφαλή και ευχάριστα από ότι τα προηγούμενα 10 ή 20 χρόνια αλλά πρέπει να μας ανησυχεί το γεγονός ότι παρουσιάζουν τόσα πολλά προβλήματα ποιότητας». Σύμφωνα με την έκθεση του ACSI οι ανακλήσεις το δεύτερο τρίμηνο του 2015 ήταν 40% αυξημένες σε σχέση με το ίδιο διάστημα το 2014. Αυτό βέβαια έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τις μαζικές ανακλήσεις για τους προβληματικούς πυροκροτητές των αερόσακων της ιαπωνικής Takata, που αφορούσαν δεκάδες εκατομμύρια οχήματα διαφόρων κατασκευαστών.

Εκτός από την γενική μείωση του δείκτη ικανοποίησης των αμερικανών αγοραστών αυτοκινήτων, είδηση αποτελεί και το γεγονός ότι για πρώτη φορά η Lexus κατακτά την πρώτη θέση στο δείκτη ικανοποίησης, υποσκελίζοντας στη δεύτερη θέση την Mercedes που παραδοσιακά κρατούσε τα σκήπτρα. Με 84 βαθμούς στην εκατοντάβαθμη κλίμακα ικανοποίησης, η Lexus κατέκτησε την κορυφή και την ακολούθησε η Mercedes, η Acura και η Lincoln που μοιράστηκαν τη δεύτερη θέση με 83 βαθμούς. Στην τρίτη θέση βρίσκουμε τις BMW, Subaru και Toyota με 82 βαθμούς και ακολουθούν VW, Buick και Honda με 80. Συνολικά 25 μάρκες αξιολογήθηκαν στην έκθεση.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!